بیانیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد :   برادران من! با اتكا به ايمان و اسلام بود كه ما پيروز شديم . امام خمینی (ره) دهه فجر در حقیقت ولادت امامت در این کشور است؛ به همان معنایی که خود امام و اسلام برای ما ترسیم کرده‌اند. امام […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد :

 

برادران من! با اتكا به ايمان و اسلام بود كه ما پيروز شديم . امام خمینی (ره)
دهه فجر در حقیقت ولادت امامت در این کشور است؛ به همان معنایی که خود امام و اسلام برای ما ترسیم کرده‌اند. امام خامنه ای ( حفظ ا… )

ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران فقط مناسبتی بر صفحه تقویمی و رویدادی تاریخی نیست بلکه این اتفاق آغاز حکومت اسلامی و ترسیم الگوی مدینه فاضله ای است که ملت ایران در طول سالها تلاش و مبارزه و جهاد به آن دست یافته است.
پیروزی انقلاب اسلامی معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) و با تکیه بر قدرت خروشان ملت مومن و آزادیخواه ایران به انجام رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی پیش روی ماست و ملت بزرگوار ایران آماده بزرگداشت واقعه مهمی است که نقطۀ عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب و حرکت مداومش به سوی حاکمیت بر سر نوشت و استوار کردن جامعه بر پایه عدالت و استقرار ارزشهای والای الهی و اسلامی و ایجاد فضای امن و آزاد برای اندیشه و بیان و رفتار مدنی و در یک کلمه به سوی بهروزی است آنچنانکه خداوند و پیامبر عظیم الشأن خواسته اند.
اینك در دهه چهارم انقلاب، ملت بزرگ ايران با توكل به خداوند متعال در عرصه‌هاي مختلف علم و دانش رو به سوي آينده‌اي روشن دارد و با وجود دسيسه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي و فرهنگي از سوي دشمنان، همچنان با عزت و استقلال هر چه بيشتر و با همان روحيه استكبارستيزي خود مقابل تمامي قدرت‌هاي جهاني، اهداف انقلابي خود را عملي نموده و اميدي دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشيده است كه به فضل خدا آثار آن دراقصي نقاط جهان متجلي شده است.
اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران با تبريك و تهنيت ایام ا… دهه مبارك فجر بر امت خداجوي ايران، اميدوار است اين ايام فرصتي براي تجديد پيمان با آرمان‌هاي بلند بنيانگذار انقلاب اسلامي و شهيدان سرفراز باشد.
يقينا مردم هوشيار و انقلابي ايران اسلامي، امسال نيز همچون سالهاي گذشته با شكوه هر چه بيشتر در سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، بر وفاداري به آرمانها و اهداف متعالي انقلاب پافشاري نموده و با نشاط بيشتر در صحنه حضور خواهند داشت.
از پيشگاه خداوند سبحان سربلندي و عزت روزافزون اين ملت غرورآفرين را تحت توجهات خاصّه ولي‌ا… اعظم امام زمان(عج) مسئلت مي‌نمايیم.