خونه به خونه دربی شمال را با امپراطور باخت !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و سپید رود رشت در شهرآورد شمال با برتری تیم مهمان در بابل خاتمه یافت. از هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم خونه به خونه بابل در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل در شهرآورد شمال میزبان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و سپید رود رشت در شهرآورد شمال با برتری تیم مهمان در بابل خاتمه یافت.
از هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم خونه به خونه بابل در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل در شهرآورد شمال میزبان سپید رود رشت بود که در نهایت با شکست  یک بر صفر مقابل حریف، سه امتیاز خانگی این دیدار را از دست داد.
تنها گل این دیدار را محمد نزهتی در دقیقه ۷۸ برای سپید رود رشت در یک ضد حمله به ثمر رساند.
سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم برای رسیدن به صدر جدول اهمیت ویژه داشت که در نهایت هر سه امتیاز بازی به اندوخته های تیم مهمان سپید رود رشت اضافه شد.
قضاوت این بازی که بر عهده تورج حق وردی بود، می توان به اخراج سرمربیان دو تیم علی نظر محمدی سرمربی سپید رود در دقیقه ۲۵ و نادر دست نشان در دقیقه ۴+۹۰ از زمین مسابقه اشاره کرد.
پس از برکناری علیرضا مرزبان، نادر دست نشان سرمربی تیم خونه به خونه بابل شد و در اولین حضورش روی نیمکت این تیم ناکام ماند.
سپید رود رشت با این پیروزی ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت اما خونه به خونه بابل با ۳۲ امتیاز در مکان هشتم است.
نساجی قائم شهر دیگر نماینده مازندران در این مسابقات فردا سه شنبه  در یک دیدار حساس مهمان تیم گل گهر سیرجان است.