خورشیدی که برای دربی به تابش در خواهد آمد !

مازند اسپرت (مازند ورزش):شاید دیگه وقتش رسیده باشه که بعد از آن همه دیدار های مهم و تعیین کننده اینبار دربی را بهش بدهند .دیگه کارش از تجربه بدست آوردن هم گذشته ، به حدی پخته و کامل شده که مهمترین دیدار های لیگ را به او میسپارند . قضاوت های نفس گیر در صدر […]

مازند اسپرت (مازند ورزش):شاید دیگه وقتش رسیده باشه که بعد از آن همه دیدار های مهم و تعیین کننده اینبار دربی را بهش بدهند .دیگه کارش از تجربه بدست آوردن هم گذشته ، به حدی پخته و کامل شده که مهمترین دیدار های لیگ را به او میسپارند .

قضاوت های نفس گیر در صدر ، قعر و جام حذفی و مهر تاییدی که اکثر کارشناسان داوری در کشور به قضاوتش زدند حالا بیش از بیش او را می شود گزینه ی اصلی قضاوت در دربی بزرگ پایتخت دانست . البته بزرگی دربی برای قاضی ما آنقدر ها هم بزرگ نیست ! او بزرگترین و حساس ترین بازی ها را با قدرت به میدان رفته و موفق بیرون آمده تا حالا دپارتمان داوری را مجاب به انتخاب او در دربی پایتخت کند.

زمزمه ها از کاندید شدن اشکان خورشیدی ای که حالا دیگر می شود نام باتجربه را کنار اسمش گذاشت ،برای دربی سرخابی های پایتخت به گوش می رسد . بعد از قضاوت عادلانه برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در فصول گذشته و امسال سبب شده تا همانند سال گذشته اشکان خورشیدی باتجربه و پخته جزو گزینه های احتمالی حضور در دو دیدار حساس دو هفته ی آینده باشید .

شاید نزدیک بودن دو دیدار حساس پرسپولیس – تراکتور و دربی پایتخت کار را برای دپارتمان داوری سخت کند اما اشکان ما مازندرانی ها با عملکرد خیره کننده ای که در دیدار های گذشته از خود به نمایش گذاشته، توانایی حضور در هر دو دیدار حساس لیگ را دارد.

و اما دپارتمان داوری اینبار از تکرار پرهیز خواهد کرد و با تغییر در گزینه ی انتخابی، دربی ای جذاب تر و بدور از شائبه را رغم خواهد زد تا از دل این میدان بزرگ ” فغانی ” های دیگری همچون ” خورشیدی ” بیرون بیاید .

گفتنیست ؛ اشکان خورشیدی که فصل گذشته دیدار های حساسی را برای پرسپولیس و استقلال سوت زده است این فصل دو دیدار پرسولیس و یک دیدار استقلال را قضاوت کرده است و یکی از گزینه های قضاوت در دیدار پرسپولیس – تراکتور و پرسولیس – استقلال می باشد .

باید دید که آیا دپارتمان داوری سنت شکنی خواهد کرد یا نه !؟