صعود مشترک گروه های کوهنوردی برزو بهشهر و سنگ پل خلیل شهر + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،گفتنی است گروه کوهنوردی برزو شهرستان بهشهر به سرپرستی آقای مهرپویان و گروه کوهنوردی سنگ پل خلیل شهر به سرپرستی آقای باقری جمعا به تعداد ۲۲ نفر ساعت ۵ صبح امروز از بهشهر به سمت کردکوی حرکت نمودند و ساعت ۶٫۳۰ دقیقه صبح به محل شروع پیاده روی در جنگل […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،گفتنی است گروه کوهنوردی برزو شهرستان بهشهر به سرپرستی آقای مهرپویان و گروه کوهنوردی سنگ پل خلیل شهر به سرپرستی آقای باقری جمعا به تعداد ۲۲ نفر ساعت ۵ صبح امروز از بهشهر به سمت کردکوی حرکت نمودند و ساعت ۶٫۳۰ دقیقه صبح به محل شروع پیاده روی در جنگل کردکوی رسیدند و بعد از گرم کردن بدن و آماده نمودن وسایل، ساعت ۶٫۴۵ صبح از کنار سنگ، پیاده روی را آغاز نمودند.

هوا بسیار عالی و نشان از یک روز خوب و یک صعود خوب داشت. بعد از حدود ۴ ساعت پیمایش ساعت ۱۰٫۳۰ دقیقه به چشمه رسیدیم و بعد از مختصری استراحت به اندازه پر کردن ظروف آب مجددا به مسیر خود ادامه دادند.

قله با هوایی مه آلود منتظر قدم گذاشتن همنوردان گروه های برزو و سنگ پل بود و بارش رحمت الهی را به صورت برف به استقبال ما فرستاده بود.

با لطف ایزد یکتا و یاری همنوردان ساعت ۱۲٫۲۵ دقیقه برفراز قله ۲۸۷۰ متری درازنو صعود خود را به پایان و خدا را بابت تمامی نعمتهایش شکر نمودند.

بعد از استراحت و عکاسی در روی قله و صرف ناهار در منزل یکی از اهالی روستای درازنو، ساعت ۱۳٫۲۰ دقیقه به سمت پایین قله حرکت نمودند و از آنجایی که به علت بارش برف جاده مسدود و عبور و مرور وسایل نقلیه میسر نبود ساعت ۱۴٫۳۵ دقیقه به ماشین رسیدند و بعد به سمت بهشهر حرکت نمودند.

 

گزارش از:فرزانه حسنی