سه برد یک تساوی و یک شکست حاصل تلاش مازنی ها

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سوم رقابت های مرحله ی دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور این هفته در حالی برگزار شد که نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان سه برد یک تساوی و یک شکست کسب کرده اند . در یکی از جذاب ترین دیدار های این هفته ، تیم شهدای ماکران […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سوم رقابت های مرحله ی دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور این هفته در حالی برگزار شد که نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان سه برد یک تساوی و یک شکست کسب کرده اند .

در یکی از جذاب ترین دیدار های این هفته ، تیم شهدای ماکران میاندرود در خانه در برابر بهمن سبز البرز قرار گرفت . در این دیدار جذاب و تماشایی ماکرانی ها موفق شدند جشنواره گل بپا کنند و حریف خود را با ۵ گل شکست دهند تا سه امتیاز شیرینی را در این هفته از رقابت ها کسب کنند.

اما در دیگر دیدار پرگل این هفته دیدار دو تیم هم نام مقاومت ساری و مقاومت تهران در ساری برگزار شد . در این دیدار دو تیم با ارائه یک بازی کاملا تهاجمی بازی پرگلی را از خود به نمایش گذاشتند تا در نهایت این دیدار پرگل با نتیجه ۴ بر ۳ به سود ساروی ها به پایان برسد .

تیم جوان اتحاد ساری در خانه میزبان تیم فوتبال شهدای رزکان کرج بود . در این دیدار شاگردان شریفی موفق شدند با ارائه یک بازی کاملا حساب شده حریف خود را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی را از آن خود کنند.

صنعت ساری که این هفته در دیداری خارج از خانه به مصاف حریفش رفته بود در پایان ۹۰ دقیقه تلاش موفق شد تیم فوتبال آلومینیوم ابسگون تهران را با نتیجه یک یک متوقف کند و یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کند.

و اما تیم شهدای بابلسر در این هفته میهمان تیم استقلال جوان گلستان بود که در پایان با نتیجه سه بر یک مغلوب حریفش شد.

نتایج مسابقات هفته سوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور به شرح زیر است:

هفته سوم جمعه ۸ بهمن ۹۵
خوشه طلایی ثنا ساوه ۰– ۰ شهرداری کامیاران
اتحاد ساری ۲ – ۱ شهدای رزکان کرج
پیام مقاومت ساری ۴ – ۳ مقاومت تهران
چوکا تالش ۳ – ۰ ملی پوشان تبریز
آلومینیوم ابسگون تهران ۱ – ۱ صنعت ساری
استقلال جوان گلستان ۳ – ۱ شهدای بابلسر
شهدای ماکران میاندرود ۵ – ۰ بهمن سبز البرز
امید حسن آباد ۲ – ۰ انتظار بجنورد
شنبه  ۹ بهمن ۹۵
پرسپولیس مشهد ۳ – ۱ نسل ابومسلم مشهد
استقلال نوین بجنورد ۱ – ۰ اسپیدار تهران
ملی حفاری اهواز ۲ – ۰ پاراگ تهران
شاهین پارس تهران ۱ – ۲ زاگرس چهارمحال
مس نوین کرمان ۲ – ۰ برق شیراز
پرسپولیس گناوه ۱ – ۱ پرسپولیس برازجان
شهرداری فیروز اباد ۰ – ۰ شهرداری بم