کلاس شش روزه داوری درجه ۳ فدراسیون فوتبال در بابلسر به پایان رسید + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این دوره که به میزبانی هیات فوتبال بابلسر برگزار شد، ۲۵ داور مرد و زن زیر نظر دانیال مرادی،  مدرس ساروی فدراسیون فوتبال با جدیدترین اصول داوری آشنا شدند. داوران حاضر در این کلاس از  شهرهای ساری، بابلسر، بابل، آمل، بهنمیر، فریدونکنار، سرخرود، نوشهر و بهشهر هستند و به […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این دوره که به میزبانی هیات فوتبال بابلسر برگزار شد، ۲۵ داور مرد و زن زیر نظر دانیال مرادی،  مدرس ساروی فدراسیون فوتبال با جدیدترین اصول داوری آشنا شدند.

داوران حاضر در این کلاس از  شهرهای ساری، بابلسر، بابل، آمل، بهنمیر، فریدونکنار، سرخرود، نوشهر و بهشهر هستند و به مدت ۶ روز به صورت تئوری و عملی در مجتمع آموزشی رفاهی بانک ملی بابلسر و زمین فوتبال سردار شهید علیزاده آموزش دیدند‌.

در روز پایانی این کلاس داوری از شرکت کنندگان با حضور بهروش و کیومرثی روسای کمیته داوران و دپارتمان داوری هیات فوتبال مازندران، آزمون تئوری و عملی گرفته شد. مدیریت کلاس داوری درجه ۳ فوتبال بابلسر را رضا عادل داور لیگ برتری فوتبال کشور و اصغر عباسی یکی از داوران این شهرستان بر عهده داشتند.

فرزاد امینی راد، سیدمحمد یوسفی و سیده ماه منیر صالح نژاد از ساری، محمد یوسفی تبار و امین بزرگی از بابل، سارا نصیری از قائمشهر، سعید علی پور از نوشهر، سینا کوچکی، زهرا دماوندی و سیده زهره تهامی از بهشهر ، علی اسماعیل تبار، سید علی قاسمی و کامبیز غلامی از آمل، مجید غلامی و فاطمه ولی نتاج از بهنمیر، سید هاشم حسینی، علی محمدی، سید شهاب الدین حسینی امیرحسین محمدپور و پریسا کاظم پور از بابلسر، فاطمه اسلامی جدیدی از فریدونکنار، محسن اخوان و پوریا شیرودی و محمد جواد پورقاسم از سرخرود، شرکت کنندگان در کلاس داوری فوتبال بابلسر بودند.