مهندس بهروان رای اعتماد گرفت و رئیس ماند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،غلام‌رضا بهروان با کسب اکثریت آرا به سمت رئیس هیأت فوتبال مازندران انتخاب شد. در این مجمع انتخابات که ظهر امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و اعضا مجمع برگزار شد در نهایت غلام‌رضا بهروان به مدت چهار سال دیگر […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،غلام‌رضا بهروان با کسب اکثریت آرا به سمت رئیس هیأت فوتبال مازندران انتخاب شد.

در این مجمع انتخابات که ظهر امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و اعضا مجمع برگزار شد در نهایت غلام‌رضا بهروان به مدت چهار سال دیگر به سمت هیأت فوتبال مازندران انتخاب شد.

قبل از رأی‌گیری مجمع محمدهادی خلردی یکی از کاندیدای هیأت به‌نفع غلام‌رضا بهروان انصراف داد و رقابت بین چهار کاندیدای دیگر غلام‌رضا بهروان، عادل عالیشان، جمشید پازوکی و پرویز خاکی ادامه یافت که در نهایت از ۴۳ رأی مأخوذه مجمع، غلام‌رضا بهروان با کسب ۳۱ رای به مدت چهار سال رئیس هیأت فوتبال مازندران انتخاب شد.

در این مجمع عادل عالیشان با ۱۰ رأی و پرویز خاکی یک رأی کسب کردند و یک رأی نیز سفید بود.

رئیس فدراسیون فوتبال:
مشکلی برای حضور بازنشسته‌ها در مجمع انتخاباتی نیست/اساسنامه فدراسیون فوتبال با دیگر فدراسیون‌ها تفاوت دارد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه و شرایط فوتبال با دیگر فدراسیون‌ها در مورد افراد بازنشسته تفاوت دارد که مشکلی برای حضور بازنشسته‌ها در مجمع انتخاباتی نیست.

مهدی تاج ظهر امروز در مراسم انتخاب رئیس هیأت فوتبال مازندران، با بیان اینکه مجمع خوبی برای انتخاب رئیس هیات فوتبال مازندران برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت ورزش مازندران به‌ویژه فوتبال بسیار مناسب است.

وی با اشاره به حضور بازیکنان مؤثر مازندرانی در تیم‌های مختلف لیگ برتری افزود: با وجود بازیکنان تأثیرگذار مازندرانی، جای خالی نماینده‌ای از مازندران در لیگ برتر احساس می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال به فعالیت تیم‌های مختلفی از مازندران در لیگ دسته یک، دوم و سوم کشور اشاره کرد و ادامه داد: مازندران توانایی و ظرفیت داشتن تیم لیگ برتری را در فوتبال دارد.

تاج از صعود تیم ملی فوتبال جوانان به رقابت‌های جام جهانی پس از ۱۶ سال خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم ملی نوجوانان نیز با درخشش فوتبالیست‌های مازندرانی پس از سال‌ها انتظار به جام جهانی رسید.

وی با بیان اینکه در فوتسال و فوتبال ساحلی از تیم‌های خوب و برتر آسیا و جهان هستیم، خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار پس از سال‌ها شاهد موفقیت تیم‌های ملی در رده‌های مختلف در جام جهانی هستیم که با مشارکت هیأت‌های استان‌ها انجام گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: اساسنامه و شرایط فوتبال با دیگر فدراسیون‌ها در مورد افراد بازنشسته تفاوت دارد که مشکلی برای حضور بازنشسته‌ها در مجمع انتخاباتی نیست.

غلامرضا بهروان ۳۱ رأی، عادل عالیشان ۱۰ رأی، پرویز رمضان‌پور و جمشید پازوکی هر کدام یک رأی کسب کردند.

حواشی انتخابات هیات فوتبال استان مازندران شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ :

*** اعضای مجمع راس ساعت ۱۰ وارد سالن اجتماعات شدند و با دریافت آی دی کارت مخصوص بر سر جاهای خود نشستند.

*** راس ساعت ۱۰:۱۵ مجمع رسما آغاز شد .

*** بعد از پخش قرآن و سرود ملی؛ مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران به صحبت کردن و خوش امد گویی پرداخت.

*** بعد از ایشان حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون به صحبت پرداختند.

 *** حمید رسولی دبیر مجمع با دادن ۷ دقیقه فرصت به کاندیدا فرصت را برای ارئه برنامه های ۴ ساله در اختیاز کاندیدا قرار داد .

*** هر کدام از کاندیدا به ترتیب حروف الفبا ۷دقیقه صحبت هایی انجام دادند و به ارائه برنامه ۴ ساله پرداختند.

*** هادی خلردی به جهت حمایت از مهندس بهروان از کاندید بودند و حضور در مجمع کنار کشید .

*** بعد از پایان صحبت های کاندیدا ؛  سعید نجاریان _مهرداد خسروی و گرزین تبار به عنوان ناظر بر انتخابات انتخاب شدند .

*** با برگزاری رای گیری مهندس بهروان با ۳۱ رای به عنوان رئیس هیات فوتبال استان مازندران انتخاب شد .

*** عادل عالیشان که تلاش های زیادی برای کسب کرسی ریاست هیات فوتبال داشت ۱۰ رای کسب کرد .

*** پرویز خاکی هم در این مجمع ۱ رای کسب کرد .

*** یکی از برگه های رای ، سفید بود و به هیچکدام از کاندیدا رای ای داده نشد .

*** بعد زا پایان مراسم حاضرین برای عرض تبریک خدمت مهندس بهروان رسیدند .

*** کنفرانس خبری بعد مجمع نیز برگزار شد اما فقط مهندس بهروان در این کنفرانس حضور پیدا کرد و حبیب حسین زادگان و مهدی تاج در این کنفرانس حضور پیدا نکردند و به بازدید از مجموعه ساحلی در حال ساخت در مجموعه داراب رفتند.