در جلسه بررسی و مشکلات ورزش بابلسرباحضورمدیرکل محترم ورزش و جوانان چه گذشت !؟

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه بررسی و مشکلات ورزش بابلسر با حضور مهندس اسد فرماندار محترم بابلسر، سردار نانواکناری نماینده محترم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ، حبیب حسین زادگان مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان مازندران ، اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر، حسین زاده رئیس شورای اسلامی شهرو […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه بررسی و مشکلات ورزش بابلسر با حضور مهندس اسد فرماندار محترم بابلسر، سردار نانواکناری نماینده محترم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ، حبیب حسین زادگان مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان مازندران ، اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر، حسین زاده رئیس شورای اسلامی شهرو رنجبر شهردار بابلسر، کریمیان رئیس شورای اسلامی شهر بهنمیرو محمدجانپور رئیس شورای اسلامی هادیشهر روز پنجشنبه ۷ بهمن در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس اسد فرماندار محترم بابلسر افزود : مردم بابلسراز برخی فضاهای ورزشی در شهرستان بی بهره اند. فرماندار بابلسر با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی بابلسر به نسبت کل کشور از متوسط بیشتر است، گفت: استفاده بهینه از سرانه فضای ورزشی در این شهرستان نمی‌شود و بابلسری‌ها از فضای ورزشی شهر بی‌بهره‌اند.
سیدعلی اسد اظهار کرد : ارتقاء نمایندگی بهنمیر، ایجاد نمایندگی در هادی‌شهر،تخصیص اعتبارات لازم برای اتمام سالن ورزشی روستای احمدکلا و خانه بوکس شهرستان و تأمین اعتبارات لازم برای ایجاد زیرساخت مناسب ورزشی از جمله نیازهای ورزشی شهرستان است.
وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی بابلسر نسبت به شهرستان‌های دیگر بیشتر است، گفت : استفاده بهینه از سرانه ورزشی در این شهرستان نمی‌شود. فرماندار بابلسر با بیان اینکه بخش زیادی از فضاهای ورزشی شهرستان در اختیار مجتمع‌های تفریحی و توریستی است، گفت: در محاسبه آماری این فضاها جزو بابلسر محسوب می‌شود اما از امکانات ورزشی این مجتمع‌ها برای مهمانان و اهداف مجتمع استفاده می‌شود و مردم شهرستان از آن بهره چندانی نمی‌برند.
اسد با اشاره به نشست با هیأت‌های مختلف ورزشی و بررسی مشکلات آنها اظهار کرد: توجه به ورزش جوانان نقش تأثیرگذاری برای نشاط و سرزندگی جامعه دارد.
وی افزود: ورزش بابلسر دارای سرمایه‌های زیادی است که اگر توجه شود در کسب رکورد ملی و فراملی اثرگذار است.

در ادامه حبیب حسین زادگان مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان مازندران ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و تلاش های مسئولین شهرستان بویژه فرماندار محترم ، نماینده محترم ، شهردار و شورای اسلامی بابلسرو رئیس اداره ورزش و جوانان به جهت پیگیری و تلاش برای توسعه و پیشرفت ورزش بابلسر افزود : شهرستان بابلسر استعدادهای فراوان و درخشان در حوزه ورزش دارد بخصوص در مدال آوری سرمایه های بی بدیلی  وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد : در بحث تجهیزات ورزشی باید بخش خصوصی ورود پیدا کند و کارها به مردم واگذار شود.

وی افزود تاسیس باشگاههای خصوصی پتانسیل خوبی در ورزش میباشد که باید به این امر توجه ویژه ای شود. وی بیان کرد : افتتاح و بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۶ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در سطح استان انجام میشود.

وی با تاکید به توسعه ورزش و قراردادن آن در سبد خانوار اظهار کرد: نهادینه کردن ورزش در بین خانواده‌ها ضامن سلامت و موجب افزایش توانمندی افراد جامعه است.

حسین زادگان با بیان اینکه شهرستان بابلسر پایگاه ورزش‌های آبی استان می‌باشد، گفت : ورزش‌های آبی بویژه قایقرانی جزو اولویت ما در برنامه‌های کوتاه‌مدت تا مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی و در بلند مدت مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ می‌باشد.

در پایان ولی اله نانواکناری نماینده محترم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : شهرستان بابلسر ظرفیت بسیار بالایی در ورزش دارد. وی افزود : با حضور آقای پهلوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان در بابلسر عملکرد و تغییرات خوبی در ورزش بابلسر اتفاق افتاد که آینده خوبی برای توسعه ورزش بابلسر ترسیم شده است.

نانواکناری بیان کرد : بابلسر بدلیل وجود ساحل و دریا و رودخانه ظرفیت و پتانسیل خوبی در حوزه ورزشهای آبی و ساحلی بخصوص در تابستان دارد.