حضور بازنشستگان در مجمع عمومی هیات فوتبال بلامانع اعلام شد !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی که شایعات بی اساس این روز ها در بر هم زدن مجمع عمومی انتخابات هیات فوتبال استان مازندران در محافل عمومی و فوتبالی دست به دست میچرخد ، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران این شایعات را رد کرد تا مجمع در روز شنبه ۹ بهمن برگزار گردد. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی که شایعات بی اساس این روز ها در بر هم زدن مجمع عمومی انتخابات هیات فوتبال استان مازندران در محافل عمومی و فوتبالی دست به دست میچرخد ، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران این شایعات را رد کرد تا مجمع در روز شنبه ۹ بهمن برگزار گردد.

حمید رسولی دبیر هیات فوتبال استان مازندران که به عنوان دبیر مجمع عمومی نیز می باشد با اعلام بیانیه ای حضور بازنشستگان را در مجمع عمومی بلامانع اعلام کرد که بر این اساس تمامی کاندیدا می توانند فردا (شنبه ) راس ساعت ۱۰ در مجمع عمومی حضور بعمل رسانند.

متن بیانیه حمید رسولی به شرح ذیل می باشد :
بسمه تعالی

قابل توجه اعضای محترم مجمع
با سلام و احترام؛
براساس نامه شماره ٢٦١/٩٥/١٤٢٧٧/٢٩  مورخ ٩٥/١٠/٢٩  فدراسیون فوتبال حضور بازنشستگان بعنوان کاندیدای ریاست هیئت فوتبال منع قانونی نداشته و بدون توجه به اخبار و احيانا نامه هايى تحت عنوان منع حضور بازنستگان از هر نهاد يا دستگاهى روز شنبه ساعت ۱۰ صبح مورخ۹۵/۱۱/۹ در مجمع فوق حضور بهم رسانید .

با تشکر حمید رسولی ساروی دبیر مجمع