آیا امپراطور قائمشهری ها ناجی بابلی ها خواهد شد !؟

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز مراسم معارفه نادر دست نشان، سرمربی جدید خونه به خونه در ورزشگاه هفت تیر بابل و در حضور حاج محمد علی بابازاده، رئیس کمیته انضباطی باشگاه و در غیاب حاج قاسم حسن زاده امیری برگزار شد. دست نشان در بدو ورود به ورزشگاه توسط هواداران خونه به خونه […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز مراسم معارفه نادر دست نشان، سرمربی جدید خونه به خونه در ورزشگاه هفت تیر بابل و در حضور حاج محمد علی بابازاده، رئیس کمیته انضباطی باشگاه و در غیاب حاج قاسم حسن زاده امیری برگزار شد.

دست نشان در بدو ورود به ورزشگاه توسط هواداران خونه به خونه و همچنین هواداران قائمشهری خود شدیدا مورد تشویق قرار گرفت و سپس یک راس گوسفند زیر پای وی قربانی شد.

سرمربی خونه به خونه در خلال مراسم امروز در جمع بازیکنان گفت: درست است که رده هشتم جدول را در اختیار داریم ولی هنوز چیزی تمام نشده است و با شناختی که از شما دارم شک ندارم توانائی صعود به لیگ برتر را داریم.

نادر دست نشان در ادامه افزود: برای رسیدن به این امر مهم نه مسئولان باشگاه و نه من هیچکاره هستیم و این شمائید که باید کمر همت ببندید و آرزوی مردم مازندران و بابل را برآورده کنید. شما نباید برای من بازی کنید و نه برای حاج قاسم و مردم این استان، بلکه باید برای خودتان و آینده خودتان بازی کنید و یک خاطره خوش از خودتان در بابل برجای بگذارید.

وی خاطرنشان کرد: دیروز هم بازی شما را دیدم و هم سایر دیدارها را پیگیری کردم و متوجه شدم چرا آنها در صدر قرار دارند. ما باید دوندگی خود را بالا ببریم و تا آخرین نفس برای پیروزی بجنگیم.

سرمربی خونه به خونه با بیان اینکه بهترین ها را به میدان می فرستم گفت: در تیم من نام ها بازی نمی کنند و  هر بازیکنی که بیشتر زحمت بکشد و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند در ترکیب قرار می گیرند.

نادر دست نشان در ادامه افزود: سال ها بود که پس از درگذشت مرحوم درویش یک مرد باغیرت به فوتبال مازندران نیامده بود که دلسوزانه برای برای فوتبال این شهر هزینه کند ولی حاج قاسم حسن زاده برای شور و نشاط مردم مازندران و بابل تمام انرژی خود را به کار گرقته است و ما نباید این مرد بزرگ را دلسرد کنیم.
دست نشان تصریح کرد: سال گذشته در آبادان به من گفتند تیم را برای فصل ردیف کن چون امسال نمی توانیم لیگ برتری شویم ولی من به آنها گفتم همین امسال لیگ برتری می شویم چون برای لیگ برتری شدن نفت آمدم. اینجا هم آمدم تا خونه به خونه را لیگ برتری کنم و به تک تک شما امیدوارم.

وی خاطرنشان کرد: برای من سن و سال هیچ تاثیری ندارد. خودم تا ۴۰ سالگی و مهران نجفی تا ۳۷ سالگی بازی کرد. پس به خودتان امید داشته باشید و با انگیزه و روحیه بالا وارد زمین شوید.

دست نشان در پایان گفت: خونه به خونه چند سالی است که راه افتاده است و شماها نیز در شخصیت دادن به این تیم نقش داشتید. دست نشان بازیکن عاشق می خواهد. اگر عاشق این تیم نیستید بنشینید ولی عاشق این تیم هستید و می خواهید صعود این تیم را ببینید بلند شوید.
سپس همه بازیکنان بلند شدند و حلقه اتحاد تشکیل دادند و برای لیگ برتری شدن این تیم هم قسم شدند.

پس از مراسم معارفه سرمربی جدید خونه به خونه شاهد یک تمرین جدی از سوی این تیم بودیم و بازیکنان باانگیزه این تیم زیر نظر دست نشان تمرینات تاکتیکی را مرور کردند.

عملکرد خوب شاگردان دست نشان در خلال تمرین سبب شد تا بارها مورد تشویق هواداران قرار گیرند.

گفتنی است، مهران نجفی نیز پس از ماه ها فعالیت در پست سرپرستی تیم، امروز در کنار امامی فر و غبیشاوی سرمربی خونه به خونه را در تمرین امروز همراهی کردند.

و اما سید میرشاد ماجدی، سرپرست جدید خونه به خونه نیز در تمرین امروز حضور یافت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

گفتنی است، در تمرین امروز جمعی از پیشکسوتان فوتبال بابل و قائمشهر نیز حضور داشتند تا اسباب دلگرمی مربیان و بازیکنان تیم را فراهم آورند تا تشکر دست نشان از آنها را شاهد باشیم.

در پایان تمرین بازار عکس و سلفی با دست نشان و سایر بازیکنان تیم داغ بود.