بهروز عطایی :در روزی که خوب نبودیم بردیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران پس از برتری سه بر یک تیمش در دیدار امروز برابر نماینده اراک در گفت و گویی اظهار داشت: بازی امروز هم برای اراک و هم برای ما اهمیت فراوانی داشت در واقع این آخرین شانس شهرداری اراک برای صعود به پلی‌آف بود.   […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران پس از برتری سه بر یک تیمش در دیدار امروز برابر نماینده اراک در گفت و گویی اظهار داشت: بازی امروز هم برای اراک و هم برای ما اهمیت فراوانی داشت در واقع این آخرین شانس شهرداری اراک برای صعود به پلی‌آف بود.

 

عطایی ادامه داد: : برابر شهرداری اراک بازی را بد آغاز کردیم و ست اول را از دست دادیم قبل از شروع بازی پیش‌بینی می‌کردم برابر این تیم بازی سختی را داشته باشیم علی‌رغم اینکه به بازیکنانم تذکر دادم که مراقب باشند تا برابر حریف غافلگیر نشوند ولی این امر رخ نداد. به نظر من در روزی که بد بازی کردیم پیروز میدان شدیم و شهرداری اراک بهتر از ما بازی کرد ولی خوشبختانه با حمایت هوادارن خود پیروز شدیم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که دیدار برابر تیم صالحین ورامین را چگونه می بینید، ‌عنوان کرد:در ادامه سعی می‌ کنیم با شکل بهتری به مصاف رقبا برویم تیم ورامین شرایط سختی مثل ما برای صعود به پلی اف داد و این تیم برای صعود به مرحله بعدی مبارزه می کند از این رو دیدار سختی مقابل این تیم داریم.