برخواه: رکوردها راضی‌کننده نبود/توقع من از وزنه‌برداران جوان بیشتر بود

سرمربی تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان گفت: رکوردهایی که وزنه‌برداران در مسابقات قهرمانی کشور جوانان به ثبت رساندند پایین بود و راضی‌کننده نبود. به گزارش مازنداسپرت؛محمدحسین برخواه در گفت‌وگوییدرباره سطح رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان کشور گفت:‌ نفراتی که توانایی رقابت در سطح ملی را داشته باشند به اردوها دعوت خواهیم کرد تا ارزیابی دقیقی از […]

خبرگزاری فارس: برخواه: رکوردها راضی‌کننده نبود/توقع من از وزنه‌برداران جوان بیشتر بود

سرمربی تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان گفت: رکوردهایی که وزنه‌برداران در مسابقات قهرمانی کشور جوانان به ثبت رساندند پایین بود و راضی‌کننده نبود.

به گزارش مازنداسپرت؛محمدحسین برخواه در گفت‌وگوییدرباره سطح رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان کشور گفت:‌ نفراتی که توانایی رقابت در سطح ملی را داشته باشند به اردوها دعوت خواهیم کرد تا ارزیابی دقیقی از تمام نفرات داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزنه‌بردار جدیدی که کادر فنی از او شناخت نداشته باشد در این مسابقات چهره شد یا نه، گفت: اکثر نفرات پیش از این در رده‌های سنی مختلف در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و شخصی نبود که از دید ما پنهان بماند اما در کنار این نفرات اصلی تعدادی دیگر هم به اردو دعوت خواهند شد تا فرصت برابری برای رقابت به منظور قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی پیدا کنند.

سرمربی تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان درباره سطح رکوردهای مسابقات گفت: توقع من بیشتر بود و رکوردها راضی‌کننده نبود به خصوص در سه وزن اول که دچار خلأ هستیم رکوردهای خوبی را شاهد نبودیم. این موضوع نشان می‌دهد که باید خیلی سخت کار کنیم و مسئولیت سنگینی داریم تا بچه‌ها به سطح قابل قبولی برای کسب مدال در میادین بین‌المللی برسند.

برخواه درباره غیبت ملی‌پوشان در این رقابت‌ها گفت:‌ یکی دو نفر از ملی‌پوشان حضور نداشتند که علت آن را نمی‌دانم. ما سعی می‌کنیم از تمام نفرات شناخته شده که در سال ۲۰۱۶ برای تیم ملی به میدان رفته‌اند به منظور حضور در اردوی تیم ملی دعوت کنیم. /فارس