هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان به دنبال استعفای ایزدپناه

ایزدپناه هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از نتایج تیم‌شان در این فصل ناراحت بوده و به دنبال استعفای کادر فنی و در رأس آن سرمربی تیم هستند. به گزارش مازنداسپرت؛ تیم بسکتبال شهرداری گرگان با وجود گذشت ۱۲ هفته از لیگ برتر بسکتبال تاکنون در بازی‌های خانگی به پیروزی نرسیده است و همین موضوع باعث شده […]

ایزدپناه

خبرگزاری فارس: هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان به دنبال استعفای ایزدپناه

هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از نتایج تیم‌شان در این فصل ناراحت بوده و به دنبال استعفای کادر فنی و در رأس آن سرمربی تیم هستند.

به گزارش مازنداسپرت؛ تیم بسکتبال شهرداری گرگان با وجود گذشت ۱۲ هفته از لیگ برتر بسکتبال تاکنون در بازی‌های خانگی به پیروزی نرسیده است و همین موضوع باعث شده هواداران گرگانی که در بسکتبال زبانزد هستند از عملکرد تیم‌شان به خصوص کادر فنی اعتراض داشته باشند. آنها در فضای مجازی به شدت از نتایج این تیم عصبانی بوده و خواستار تغییر کادر فنی و جدایی محمدمهدی ایزدپناه سرمربی این تیم هستند.

ایزدپناه در مصاحبه خود اعلام کرده است: مربی برای کسب نتایج خوب به ابزار نیاز دارد که در این فصل در اختیارش نیست و بودجه این تیم به کمترین حد خود در سالیان گذشته رسیده است.

به گزارش فارس، در بازی‌های فصل گذشته شهرداری حدود ۴ یا ۵ هزار تماشاگر به سالن می‌آمدند که این روزها این تعداد به هزار نفر است و حواشی زیادی در کنار این تیم باسابقه دیده می‌شود. 

شهرداری گرگان در هفته دوازدهم روز پنج‌شنبه در خانه ۶۷ بر ۶۰ مغلوب شهرداری تبریز شد./فارس