رضایت مهاجری از اردوی اصفهان/جدایی دستیار ارمنی از پدیده

سرمربی پدیده گفت: اردوی خوبی در اصفهان برگزار کرده‌ایم و باید از مجموعه ذوب‌آهن بابت امکاناتی که در اختیارمان گذاشتند تشکر کنم. به گزارش مازنداسپرت؛محمدرضا مهاجری در خصوص اردوی این تیم در اصفهان اظهار کرد: تمرینات خوبی را در این اردو برگزار می کنیم جا دارد که از مجموعه باشگاه ذوب اهن اصفهان بابت همکاری […]

خبرگزاری فارس: رضایت مهاجری از اردوی اصفهان/جدایی دستیار ارمنی از پدیده

سرمربی پدیده گفت: اردوی خوبی در اصفهان برگزار کرده‌ایم و باید از مجموعه ذوب‌آهن بابت امکاناتی که در اختیارمان گذاشتند تشکر کنم.

به گزارش مازنداسپرت؛محمدرضا مهاجری در خصوص اردوی این تیم در اصفهان اظهار کرد: تمرینات خوبی را در این اردو برگزار می کنیم جا دارد که از مجموعه باشگاه ذوب اهن اصفهان بابت همکاری هایی که بداشتند و امکاناتی که در اختیارمان قرار دادند تشکر کنم.

مهاجری هم چنین در خصوص فعالیت پدیده در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد به جز محمد رضا خرسند نیا که به این نتیجه رسید که از جمعمان جدا شود جدایی دیگری نخواهیم داشت لیست تیم چند جای خالی دارد اما به دنبال این موضوع هستیم که اگر قرار به خرید بازیکنی باشد خریدی کنیم که در طول نیم فصل دوم برای پدیده مثمره ثمر باشد.

وی افزود: در خصوص اسامی که حول باشگاه اعلام می شود تا زمان قطعی شدن و جذب بازیکن مربوطه صحبتی نمی کنم.

وی در رابطه با نیاز پدیده به جذب مهاجم هدف تاکید کرد: از یونس شاکری راضی هستم، برخلاف صحبت های مطرح شده تمرینات خیلی خوبی داشته ایم و مطمئنا یونس شاکری در نیم‌فصل دوم بهترین عملکرد را خواهدداشت‌. همچنین خذیراوی هم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته و در نیم‌فصل دوم از پتانسیل وی نیز استفاده خواهیم‌کرد.

دیگر خبر از باشگاه پدیده اینکه آرمن گلبوداغیان مربی ارمنستانی تیم پدیده امروز به صورت توافقی از این تیم جدا شد.
گلبوداغیان پس از جلسه با هادی برگی زر مدیرعامل پدیده به دلیل مشکلات خانوادگی و به صورت توافقی از این تیم جدا شد.
وی از ابتدای فصل جاری همکاری خود را با باشگاه پدیده خراسان به عنوان کمک محمدرضا مهاجری آغاز کرده بود.

تیم فوتبال پدیده که تمرینات خود را در زمین چمن ملت شهر اصفهان برگزار می‌کند فردا در دیداری دوستانه به مصاف ذوب‌آهن این شهر می‌رود.‌

اردوی آماده سازی پدیده جمعه به پایان می رسد و پدیده ای ها تمرینات خود را از شنبه در مشهد ادامه خواهند داد./فارس