پاسخ کوبنده کونته به رقیبان

مربی ایتالیایی چلسی که با اقتدار صدر خودنمایی می‌کند در پاسخ به انتقاد رقیبان به روزهای لیگ جزیره تصریح کرد: شما حسود هستید.   به گزارش مازنداسپرت انتقادها از برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ جزیره در هفته اخیر بسیار بالا گرفت. زمانی که لیورپول، منچسترسیتی و یونایتد باید کمتر از ۴۸ ساعت ۲ بازی انجام می‌دادند. کلوپ پس […]

خبرگزاری فارس: پاسخ کوبنده کونته به رقیبان

مربی ایتالیایی چلسی که با اقتدار صدر خودنمایی می‌کند در پاسخ به انتقاد رقیبان به روزهای لیگ جزیره تصریح کرد: شما حسود هستید.

 

به گزارش مازنداسپرت انتقادها از برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ جزیره در هفته اخیر بسیار بالا گرفت. زمانی که لیورپول، منچسترسیتی و یونایتد باید کمتر از ۴۸ ساعت ۲ بازی انجام می‌دادند.

کلوپ پس از یک مسابقه سخت مقابل پپ، بلافاصله به مصاف ساندرلند رفت و پس از تساوی با تیم قعرجدولی اظهار داشت: به بازیکنانم گفتم که هر کس می‌خواهد می‌تواند بازی نکند.

ونگر از «ناعادلانه» بودن استراحت‌های باشگاه‌ها سخن گفت و مورینیو و گواردیولا نیز با مطالب مختلف از این شکل بازی انتقاد کردند.

کونته که امشب مقابل پوچتینو جدال بسیار سخت و دشواری را دارد تصریح کرد: عصبانیت آنها به علت موفقیت ماست. چلسی در صدرجدول بوده و فاصله بسیار زیادی با دیگران رقیبان دارد. این طبیعی است و من در همه لیگ‌ها این جور صحبت‌ها را دیده‌ام.

وی ادامه داد: من که تاریخ بازی‌ها را مشخص نمی‌کنم. این از حسودی آنهاست که در بالای جدولیم.

مربی چلسی افزود: ما یک روز بیشتر از تاتنهام استراحت می‌کنیم و این چیز خوبی است اما معتقدم این مسائل، اصلی نبوده و مزایا و اتفاق‌های خوب در لیگ، به چیزهای دیگر برمی‌گردد.

کونته در پایان سخنش گفت: هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد ما در چنین جایگاهی قرار گیریم. مهم برای من این است که ما به روند خود ادامه داده و به رتبه و شرایط تیم‌های دیگر نگاه نکنیم./فارس