امیری از خونه‌به‌خونه جدا شد/قائم مقام خونه به خونه در راه نساجی؟!

مدیرعامل باشگاه خونه‌به‌خونه به همکاری‌اش با این باشگاه مازندرانی پایان داد. به گزارش مازنداسپرت،علی امیری که از پارسال به عنوان قائم‌مقام و از ابتدای امسال به عنوان مدیرعامل باشگاه خونه‌به‌خونه بابل در این تیم مازندرانی فعالیت می‌کرد، از این باشگاه جدا شد. وی از هفته گذشته شمال کشور را به مقصد تهران ترک کرده و دیگر […]

13921124000423 PhotoAمدیرعامل باشگاه خونه‌به‌خونه به همکاری‌اش با این باشگاه مازندرانی پایان داد.

به گزارش مازنداسپرت،علی امیری که از پارسال به عنوان قائم‌مقام و از ابتدای امسال به عنوان مدیرعامل باشگاه خونه‌به‌خونه بابل در این تیم مازندرانی فعالیت می‌کرد، از این باشگاه جدا شد.
 وی از هفته گذشته شمال کشور را به مقصد تهران ترک کرده و دیگر در باشگاه مازندرانی فعالیت نمی‌کند، این درحالی است که به‌تازگی تغییراتی در تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل صورت گرفته و علیرضا امامی‌فر به عنوان مربی به این تیم اضافه شده و همچنین علی کریمی به عنوان مدیر فنی در این تیم فعالیت می‌کند.
همچنین بازیکنانی مثل حنیف عمران‌زاده، عباس محمدرضایی و محسن فروزان از تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل جدا شدند.
امیری به دلیل ارتباط نزدیک با بازیکنان لیگ برتری و مدیران تیم های لیگ برتری،پایه گذار جذب بازیکنان صاحب نام برای تیم خونه به خونه بابل تا زمان حضورش در این تیم بود.

 

شایعه در شهر؛ قائم مقام خونه به خونه در راه نساجی؟!

 

به گزارش مازنداسپرت،علی امیری بیش از دو سال است که در خونه به نشخونه خدمت کرد و ظاهرا همکاری اش با این باشگاه قطع شده است و شنیده می شود از وی به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه نساجی نام برده می شود.

اخبار رسیده حاکیست مسئولان باشگاه نساجی در خصوص انتصاب علی امیری به عنوان مدیرعامل نساجی عصر امروز تصمیم گیری می کنند.

باید منتظر ماند و دید آیا قائم باشگاه خونه به خونه را در باشگاه نساجی خواهیم دید یا خیر!/فرتاک