زرندین، مهد فوتبال نکا ؛ اما محروم از کمتریت امکانات + عکس

 زرندین سفلی به عنوان مهد فوتبال شهرستان شناخته شده است، اما ورزش ان، از امکانات حداقلی هم برخوردار نیست. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت،مدتی است که تیتر اکثر سایتها و خبرگزاری های شهرستان و استان از پیوستن جوانان زرندینی به تیم های مطرح فوتبال ایران خبر می دهد و زرندین به عنوان مهد فوتبال در […]

 زرندین سفلی به عنوان مهد فوتبال شهرستان شناخته شده است، اما ورزش ان، از امکانات حداقلی هم برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت،مدتی است که تیتر اکثر سایتها و خبرگزاری های شهرستان و استان از پیوستن جوانان زرندینی به تیم های مطرح فوتبال ایران خبر می دهد و زرندین به عنوان مهد فوتبال در منطقه شناخته شده است.

این درحالیست که تیم فوتبال زرندین، حتی از امکانات حداقلی هم برخوردار نیست. امکاناتی همچون؛ پیراهن یک دست برای تیم، تور دروازه، خط کشی زمین، حصار دور زمین ورزشی، نداشتن رختکن، نداشتن سرویس بهداشتی، سکوی معمولی و یا حتی صندلی، مشخص نبودن مالکیت تنها زمین ورزشی محل و … .

با توجه به این مشکلات، و با وجود اینکه خانواده های زرندین اکثر فرزندان خود را به سایر کلاسها و بخصوص کلاس فوتبال می فرستند و کودکان و نوجوانان این خطه اینده ی درخشانی در رشته ی فوتبال دارند، توجه و حمایت مسئولین به امکانات زمین ورزشی زرندین را می طلبید.

طی چند روز گذشته که امید ابراهیمی زرندینی عضو تیم ملی و استقلال تهران، تعطیل بود و در زمین ورزشی محروم این روستا تمرین میکرد، بازتاب زیادی در کانالهای تلگرامی داشت که با توجه به این بازتاب، بالاخره مسوولین تصمیم به حمایت از ورزش این روستا گرفتند که اقای حمزه پور از اداره ی ورزش نکا و هیات فوتبال، اعلام همکاری کرد و تلفنی قول تهیه برخی از وسایل ورزشی از جمله توپ و تور و… را دادند و همچنین برای احترام به ورزش و جوانان زرندین، جناب حمزه پور قول سهمیه ی لیگ فوتسال در شهرستان نکا را از طرف کمیته ی فوتسال نکا به ورزش زرندین دادند.

در همین زمینه، سه شنبه جلسه ای با حضور نماینده ی اداره ورزش و کمیته ی فوتسال شهرستان با شورای ورزشی زرندین در دهیاری زرندین انجام می شود.

photo 2017 01 03 23 08 09