شرایط سخت کلوپ با مصدومیت ۳ بازیکن اصلی دیگر + عکس

لیورپول که شب گذشته با تساوی مقابل ساندرلند، ۲ امتیاز حساس را برای رسیدن به چلسی قدرتمند از دست داد در شرایط خوبی از لحاظ آمادگی بازیکن به سر نمی‌برد.   به گزارش مازنداسپرت ؛ شب گذشته لیورپول ۲ امتیاز حساس را برابر ساندرلند از دست داد اما شاید جدای از نتیجه، دقایق ۴۶ و ۸۰، […]

خبرگزاری فارس: شرایط سخت کلوپ با مصدومیت ۳ بازیکن اصلی دیگر + عکس

لیورپول که شب گذشته با تساوی مقابل ساندرلند، ۲ امتیاز حساس را برای رسیدن به چلسی قدرتمند از دست داد در شرایط خوبی از لحاظ آمادگی بازیکن به سر نمی‌برد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ شب گذشته لیورپول ۲ امتیاز حساس را برابر ساندرلند از دست داد اما شاید جدای از نتیجه، دقایق ۴۶ و ۸۰، سخت‌ترین لحظات برای مربی آلمانی قرمزها بوده است.

یکی از این لحظات زمانی بود که «میلنر» و «استوریج» به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شدند. این در حالی است که «هندرسون» در جدال اول هفته با سیتی آسیب دید و قرمزها کاپیتان خود را از دست دادند.

۲۶ نوامبر(۶ آذر) نیز، بهترین و اصلی‌ترین بازیکن کلوپ یعنی «فیلیپه کوتینیو» با آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو،‌ ضربه بزرگی به آنفیلد زد. نابغه برزیلی هنوز به آمادگی کامل نرسیده و نمی‌تواند برای آنها به میدان رود. هنوز اخباری منتشر نشده اما به نظر می‌رسد برای بازی حساس هفته بیست و یکم مقابل منچستریونایتد در دسترس باشد. 

کلوپ اکنون ۵ امتیاز با چلسی که یک بازی کمتر انجام داده فاصله دارد. اگر آبی‌های قدرتمند در دربی لندن مقابل تاتنهام پیروز شوند این فاصله به ۸ امتیاز افزایش خواهد یافت. جبران این امتیاز‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

این تیم یکشنبه آینده در جام حذفی به مصاف «پلای‌ماوس آرگیل» می‌رود و بازی سختی در روز چهارشنبه با ساوتهمپتون در جام اتحادیه معروف به «لیگ کاپ» خواهد داشت. پس از این ۲ مسابقه، دیدار مهم مقابل منچستریونایتد(۲۶ دی) توان آنها را برای ادامه راه نشان خواهد داد.  

مربی آلمانی در خصوص این مصدومیت‌ها اظهار داشت: استوریج از ناحیه زانو پای راست دچار مشکل شده و امیدواریم جدی نباشد. میلنر نیز از قسمت کتف آسیب دیده که هنوز شدت آن مشخص نیست.

جدای این مصدومیت‌ها حضور یکی دیگر از بازیکنان لیورپول در جام ملت‌های آفریقا مشکل این تیم را چندبرابر خواهد کرد. «سادیو مانه» اواسط ژانویه به گابن رفته تا با تیم‌ملی سنگال به جدال در این رقابت بپردازد. وی در برابر یونایتد حضور نخواهد داشت.

کلوپ با این تفاسیر ۶ بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد و این یک مشکل بسیار بزرگ خواهد بود. پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بهترین فرصت است که قرمزها تیم خود را ترمیم کرده و بازیکنان خوبی برای ادامه راه خریداری کنند.

لیورپول اگر به خود نجنبد و برای ۱۸ هفته باقی‌مانده برنامه ریزی نکند قهرمانی را بدون تردید از دست داده و باید حضور در لیگ قهرمانان دلش را خوش کند. عملکرد کلوپ در این ۲۰ هفته به گونه‌ای بوده که هواداران آنفیلد امید دارند پس از ۲۷ سال جام لیگ جزیره را در دست گیرند./فارس