ادامه داستان تراژدی باشگاه نساجی/ خریدار تیم فوتبال نساجی مازندران منصرف شد !

جلسه‌ای چندساعته برای مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه با حضور استاندار و خریدار جدید برگزار شد و هم‌زمان با این جلسه حسن‌زادگان که حضورش در جلسه با خریدار جدید ضروری به‌نظر می‌رسید جلسه‌ سه‌نفره با پرهام و بهروان را ترجیح داد و همین امر سبب شد تا شهروز انصاری (خریدار جدید) این موازی‌کاری را بهانه […]

02050جلسه‌ای چندساعته برای مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه با حضور استاندار و خریدار جدید برگزار شد و هم‌زمان با این جلسه حسن‌زادگان که حضورش در جلسه با خریدار جدید ضروری به‌نظر می‌رسید جلسه‌ سه‌نفره با پرهام و بهروان را ترجیح داد و همین امر سبب شد تا شهروز انصاری (خریدار جدید) این موازی‌کاری را بهانه قرار دهد و از خرید تیم منصرف شود.

 

به گزارش مازنداسپرت، موازی‌کاری در برگزاری جلسه تعیین تکلیف باشگاه فوتبال نساجی مازندران کار دست مسؤولان داد.

امروز جلسه‌ای چندساعته برای مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه با حضور استاندار و خریدار جدید برگزار شد و هم‌زمان با این جلسه حسن‌زادگان که حضورش در جلسه با خریدار جدید ضروری به‌نظر می‌رسید جلسه‌ سه‌نفره با پرهام و بهروان را ترجیح داد.

همین امر سبب شد تا شهروز انصاری (خریدار جدید)، این موازی‌کاری را بهانه قرار دهد و از خرید تیم منصرف شود.

وی از رفتار مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت فوتبال مازندران گلایه کرد و گفت: بعد از یک ماه و نیم رفت و آمد و برگزاری جلسات متعدد درست زمانی که قرار بود تکلیف تیم مشخص شود، هم‌زمان با جلسه‌اى که ما با استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داشتیم، آقایان بهروان و حسین‌زادگان با پرهام جلسه داشتند که خلاف اخلاق بود و به همین دلیل از ادامه کار و خریدن تیم نساجى انصراف می‌دهم.

قصه پردرد باشگاه نساجی همچنان ادامه دارد و جدایی بازیکنان مطرح تیم در آینده‌ای نزدیک، دور از انتظار نیست.

غیبت مدیرکل در جلسه تعیین تکلیف وضعیت نساجی و انتقاد شدید استاندار/اولتیماتوم ۷۲ ساعته فلاح برای پایان انتقال نساجی
 
چندروزی است که شخصی به‌نام شهروز انصاری برای خرید باشگاه نساجی مازندران اعلام آمادگی کرده است و با توجه به اینکه مهدی پرهام از ادامه تیم‌داری انصراف داده است باید منتظر ماند تا ببینیم ظرف سه روز آینده چه اتفاقاتی برای تیم فوتبال نساجی رقم خواهد خورد.

 امروز جلسه‌ای برگزار شد تا سرانجام مالکیت باشگاه نساجی تعیین تکلیف شود.

با وجود اینکه این جلسه از قبل اطلاع‌رسانی شده و حضور در آن الزامی بود غیبت مدیرکل ورزش و جوانان استان از حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن جلسه امروز بود که با انتقاد شدید ربیع فلاح استاندار مازندران مواجه شد.

ربیع فلاح جلودار طی تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران وی را مکلف کرد تا ظرف ۷۲ ساعت آینده، وضعیت مالکیت این باشگاه فوتبال را مشخص کند و در صورت لزوم جلسات شبانه‌روزی متعدد برگزار شده تا ظرف موعد مقرر، انتقال باشگاه به پایان رسد.

شنیده‌ها حاکی است که دلیل غیبت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حضور در جلسه هم‌زمان دیگری با غلام‌رضا بهروان و مهدی پرهام(مالک فعلی) بود.

چند روزی است که شخصی به‌نام شهروز انصاری برای خرید باشگاه نساجی مازندران اعلام آمادگی کرده است و با توجه به اینکه مهدی پرهام، از ادامه تیم‌داری انصراف داده است باید منتظر ماند تا ببینیم ظرف سه روز آینده چه اتفاقاتی برای تیم فوتبال نساجی رقم می‌خورد.