یادداشت وارده / قابل توجه آقای مالک ; کنفرانس خبری به نام ورزش ، به کام سیاست !

مازند اسپرت : مالک باشگاه ” ورزشی ” صنعت ساری تبلیغات خودش را برای انتخابات مجلس از اولین کنفرانس خبری اش آغاز کرد !   به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم صنعت ساری با پشت سر گذاشتن شرایط بدی که دامنگیرش شده بود با همت و تلاش مدیر کل دلسوز و زحمتکش ورزش و جوانان […]

2424242مازند اسپرت : مالک باشگاه ” ورزشی ” صنعت ساری تبلیغات خودش را برای انتخابات مجلس از اولین کنفرانس خبری اش آغاز کرد !

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم صنعت ساری با پشت سر گذاشتن شرایط بدی که دامنگیرش شده بود با همت و تلاش مدیر کل دلسوز و زحمتکش ورزش و جوانان استان مازندران وارد مرحله جدیدی شد. مرحله‌ای که به نظر میرسد با گماردن افراد سیاسی ذهن همه فوتبالدوستان را مشغول کرده است.

طوری که همه فکر میکنند تعامل فوتبال و سیاست با نمایش مسائل سیاسی در میادین فوتبال از کنفرانس خبری مدیرعامل تیم کلید خورد. جایی که البته طبق انتظار، بیشتر خبرنگاران حاضر در کنفرانس سیاسی بودند و بهتر است بگوییم خبرنگار تخصصی به دلیل حضور اکثریت دوستان سیاسی این کنفرانس را تحریم کردند!

باید بگویم متاسفانه حضور افراد سیاسی آنهم در آستانه یک رفراندوم بزرگ سیاسی به دلیل عدم وجود نگاه حرفه‌ای در ورزش ایران اپیدمی شده است و ظاهرا کاری هم برای رویارویی با این پدیده بزرگ انجام نخواهد گرفت!

یکی از اتفاقات جالب این کنفرانس عجیب ،تغییر نام باشگاه ” صنعت ساری ” به ” جوان ساری ” است که واکنش خیلی از هواداران ساروی را به دنبال داشت ، گویا مالک جدید صنعت ساری فراموش کرده است که این تیم با این نام ، چند سالی بود که در قلب مردم جا باز کرده و عوض کردن اسم تیمی محبوب آن هم به شکلی که بی ربط به روزهای انتخابات نیست در نوع خودش حرکتی کودکانه به حساب می آید .

اما روی سخنمان با مهندس دامادی نماینده جوان و شایسته مرکز استان و مدیرعامل منتخبش جناب باقرزادگان است:حالا که تیم صنعت ساری توسط شما در حال شکل گرفتن می باشد و از شرایط بد گذشته خارج شده است هواداران این تیم و اهالی فوتبال استان تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند که اشتباه دیگری را در بحث مدیریتی این تیم شاهد باشند اما متاسفانه باید گفت(سالی که نکوست از بهارش پیداست)

و اما حرف آخر :جناب حاج حبیب حسین زادگان ضمن تشکر و سپاس بخاطر تمام زحماتی که بابت تیم صنعت ساری و خارج شدن این تیم از شرایط اسفبار گذشته متحمل شدی و باور دارم چه بسا اگر ورود شخص حضرتعالی نبود نماینده فوتبال مرکز استان در لیگ دو کشور به مرز نابودی میرسید،به دلیل علاقه وافر خود به شما و به پاس زحمات شما و بخاطر اینکه موفقیت های شما در ورزش استان ادامه داشته باشد برادرانه میگوییم از ورود افراد سیاسی که مسلم است با چه اهدافی پا به این عرصه میگذارند پرهیز کنید !

امیدوارم که شخص مهندس دامادی از اعتماد مدیرکل ورزش استان نهایت استفاده را ببرد و نامش را در تاریخ فوتبال این استان ماندگار سازد (ومن الله توفیق)