دیدار جذاب و تماشایی وکلای مازندران و رسانه ورزش با تساوی به پایان رسید + گزارش تصویری

در دیداری جذاب و تماشایی دو تیم کانون وکلای استان مازندران و رسانه ورزش به تساوی رضایت دادند.   به گزارش مازند اسپرت؛عصر امروز سه شنبه ۲۳ آذر به مناسبت تجلیل از زحمات چندین ساله محمود سورتچی مربی با سابقه و پیشکسوت دوست داشتنی استان مازندران که زحمات زیادی را در طول سال ها فعالیتش […]

1 37در دیداری جذاب و تماشایی دو تیم کانون وکلای استان مازندران و رسانه ورزش به تساوی رضایت دادند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛عصر امروز سه شنبه ۲۳ آذر به مناسبت تجلیل از زحمات چندین ساله محمود سورتچی مربی با سابقه و پیشکسوت دوست داشتنی استان مازندران که زحمات زیادی را در طول سال ها فعالیتش برای فوتبالی های استان مازندران کشیده ، دو تیم کانون وکلای استان و رسانه ورزش استان مازندران به مصاف هم رفتند .

در این دیدار که عصر امروز در زمین ورزشی روستای دامیر شهرستان ساری برگزار شد ، دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک یک دست یافتند .

در این دیدار جذاب و تماشایی که دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند ، ابتدا در نیمه اول این دیدار رسانه ای ها با یک بازی زیبا و حساب شده ،بازی یکطرفه ای را در برابر حریف قدرتمند خود به وجود اورده بودند و موفق شدند با گل فتاح رحیمی نیمه اول این دیدار را پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز هم دو تیم جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند و هر دو تیم موقعیت های خوبی را به روی دروازه همدیگر خلق کردند تا اینکه در یکی از صحنه های ارسالی از جناحین در یک رفت و برگشت احمد آقا بزرگی روی تاثیر گذاری حسن نوروزی گل تساوی بخش را در دقایق پایانی برای وکلا به ثمر رساند تا تیم چهارم جهان از یک شکست فرار کند.

گفتنیست ؛قبل از آغاز این دیدار نیز اعضای تیم رسانه عکسی دسته جمعی به همراه دبیر سورتچی گرفتند و همچنین بعد از پایان این دیدار اعضای تیم کانون وکلا با برگزاری مراسمی از زحمات چندین ساله این دبیر دوست داشتنی تجلیل کردند .

امااز نکات قابل ذکر در این دیدار معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران بود .

در پایان این دیدار علی امینی ، مدیرفنی تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران بعد از بیان مطالبی ” شبیر لطفی ” مربی صاحب نام فوتبال مازندران و کشور را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال رسانه ورزش استان مازندران معارفه کرد .

گفتنیست ، تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران که حدود بیش از سه سال است که با همت اهالی رسانه ورزشی دور هم جمع شده اند ،در اقدامات فرهنگی و بازی های خیرخواهانه قدم برمیدارد و همچنین برای آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور در یک تورنمنت و همچنین دیداری دوستانه و خیرخواهانه با تیم رسانه ورزش پایتخت (یاران عادل فردوسی پور ) تمرینات جدی خود را از دی ماه زیر نظر شبیر لطفی سرمربی جدی خود آغاز خواهد کرد .

قابل ذکر هست حضور تمامی اهالی رسانه در تمرینات تیم فوتبال رسانه ورزش استان مازندران آزاد است و تمامی رسانه ای ها میتوانند در تمرینات این تیم (واقع در مجموعه ورزشی جهاد و چمن مصنوعی مجموعه ورزشی داراب ساری ) که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد شرکتت کنند.

1 37

1 1

1 2

1 3

1 4

1 5

1 6

1 7

1 8

1 9

1 10

1 11

1 12

1 13

1 14

1 15

1 16

1 17

1 18

1 19

1 20

1 21

1 22

1 23

1 24

1 25

1 26

1 27

1 28

1 29

1 30

1 31

1 32

1 33

1 35

1 36

1 34