تساوی پرگل در دیدار دوستانه فوتسال/دیدارمنتخب شرق استان و رسانه ورزش مازندران برنده ای نداشت + تصاویر

در دیداری دوستانه که در سالن شهید طوسی نکا برگزار شد رسانه ای ها تیم منتخب شرق استان را متوقف کردند.   به گزارش مازند اسپرت؛عصر امروز ( شنبه ۲۹ آبان ) تیم منتخب ورزشی های شرق استان که ترکیبی از بازیکنان صاحب نام و اعضای اداره ورزش بودند به مصاف تیم رسانه ورزش مازندران […]

1 16

در دیداری دوستانه که در سالن شهید طوسی نکا برگزار شد رسانه ای ها تیم منتخب شرق استان را متوقف کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛عصر امروز ( شنبه ۲۹ آبان ) تیم منتخب ورزشی های شرق استان که ترکیبی از بازیکنان صاحب نام و اعضای اداره ورزش بودند به مصاف تیم رسانه ورزش مازندران رفتند.

این دیدار که از ساعت ۱۶ در سالن شهید طوسی شهرستان نکا و به میزبانی اداره ورزش و کمیته فوتسال شهرستان نکا برگزار شد در پایان با تساوی پرگل چهار ، چهار به پایان رسید .

در این دیدار پرگل و تماشایی رسانه ای ها بازی خوبی را در برابر تیم قدرتمند شرق استان به نمایش گذاشتند و بارها با خلق موقعیت های خوب دروازه تیم شرق استان را تهدید کردند ، اما درخشش بازیکنان صاحب نامی چون سید سجاد ساداتی در تیم شرق استان مانع شکست تیم شرق در این دیدار شدند .

در این دیدار پرگل و تماشایی گل های رسانه ای ها توسط مقداد بهرامی ، علی احمدی و آرمین ابراهیمی تلوباغی (۲گل) به ثمر رسیده شد و گل های منتخب شرق استان را سید سجاد ساداتی (۲گل) و حسین نوایی (۲گل ) زدند.

در ادامه تصاویری از این دیدار را مشاهده میکنید :

1 2

1 3

1 4

1 6

1 7

1 8

1 9

1 10

1 11

1 12

1 13

1 14

1 15

1 16

1 5

1 1