نوری: گل‌محمدی برود دوباره فیلم بازی را ببیند

کاپیتان ملوان گفت: در رابطه با دیدار هفته اول مقابل ذوب باید بگویم که بازی بسیار سنگینی بود، هوای گرم و شرجی هم شرایط را سخت تر کرده بود، اما بازیکنان ما نود دقیقه جانانه جنگیدند و خدا را شکر می کنم که مزد زحماتمان را گرفتیم. به گزارش مازند اسپرت:بازیکنان ملوان در سخت ترین […]

کاپیتان ملوان گفت: در رابطه با دیدار هفته اول مقابل ذوب باید بگویم که بازی بسیار سنگینی بود، هوای گرم و شرجی هم شرایط را سخت تر کرده بود، اما بازیکنان ما نود دقیقه جانانه جنگیدند و خدا را شکر می کنم که مزد زحماتمان را گرفتیم.

به گزارش مازند اسپرت:بازیکنان ملوان در سخت ترین شرایط با باشگاه همکاری کرده اند و بدون ایجاد حاشیه در خدمت تیم هستند که این کارشان واقعا ارزشمند است. هر دو تیم از از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برند بود، اما برگ برنده ملوان سکوهای پر شور ورزشگاه است، هواداران ملوان مثا همیشه از ما حمایت کردند و بدون کوچکترین توهین به تیم حریف و با رعایت رفتار جوانمردانه ۹۰ دقیقه به ما انرژی مثبت دادند. بدون شک در بازی آینده و در استادیوم آزادی هم ما را تنها نمی گذارند.

کاپیتان ملوان در رابطه با احتمال جدایی قلعه نویی گفت : آقای قلعه نویی تا امروز هم بزرگی کرده که تیم را با اعتبارش سر و سامان داده و در حال حاضر هم شرطی که گذاشته پرداخت حق و حقوق بازیکنان است، از طرفی مسوولین انزلی و آقای دنیامالی هم در روزهای اخیر تلاش زیادی می کنند مشکلات را حل کنند و تا امروز هم به تعهدات اولیه خود عمل کرده اند، اما خلف وعده متقاضیان قبلی ملوان و زمانهای زیادی که برای واگذاری باشگاه هدر رفت، کار را برای همه سخت کرده است . با این حال من به روزهای آینده امیدوار هستم.

نوری با اشاره به انتقادات گل محمدی نتیجه در خارج بازی رقم خورده، افزود: گل محمدی پیشکسوت ما است و من واقعا از او انتظار چنین رفتارهایی را نداشتم، اما این را هم در نظر بگیرید او در بهترین شرایط ذو بهترین اردوی خارجیوب را راهی مسابقات لیگ کرده است زمان مناسب برای تمرین، جذب بازیکنان مورد نظر در فرصت مناسب، برگزاری اردوی برون مرزی و دیدارهای تدارکاتی با تیمهای اروپایی بازی های تدارکاتی را داشته در مقابل ما حتی اردویدون برگزاری حتی یک روز اردوی داخلیو در کمترین زمان ممکن برای نقل و انتقالات راهی مسابقات لیگ شدیم.

او ادامه داد: با این شرایط این آقای گل محمدی است که باید در مقابل مدیران ذوب آهن پاسخگو باشد و من صحبتهایش را توجیه باختبل ملوان می دانم، چون او در مصاحبه های قبل از بازی به هیچکدام از این موارد اشاره نکرده بود، مگر می شود داور قبل از خطا نقطه پنالتی را نشان بدهد؟ این صحبتها از گل محمدی بعید است و به او توصیه می کنم یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند.

پژمان نوری در پایان گفت: سال گذشته به هواداران قول دادم ملوان در لیگ برتر می ماند و به لطف خدا کاری که خیلی ها آن را غیر ممکن می دانستند را انجام دادیم و شرمنده هواداران نشدیم، امسال هم قول می دهم اگر شرایط مهیا شود و مشکلات حل شود مدعی جدی کسب سهمیه آسیایی هستیم زیرا ملوانی ها کوه انگیزه هستند و قبلا چنین روحیه ای را در این تیم ندیده بودم.از مسوولین منطقه آزاد انزلی هم که در گذشته کمک های زیادی به باشگاه ملوان کردهه اند ، متشکرم. همچنین امیدوارم که در آینده ای نزدیک مسوولین پاسخ خواسته های مردم را که در واگذاری تیم بندر انزلی به منطقه آزاد است را بدهند.

منبع:ورزش سه