مارادونا: وابستگی پرتغال به رونالدو مقابل کرواسی مشکل‌ساز می‌شود

اسطوره فوتبال آرژانتین شانس کرواسی را برای راه‌یابی به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ را بیشتر از پرتغال می‌داند. به گزارش مازند اسپرت؛دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین درباره بازی تیم‌ملی پرتغال مقابل کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ اظهار نظر کرد. مارادونا در مصاحبه خود گفت: پرتغال به رونالدو اعتماد […]

خبرگزاری فارس: مارادونا: وابستگی پرتغال به رونالدو مقابل کرواسی مشکل‌ساز می‌شود

اسطوره فوتبال آرژانتین شانس کرواسی را برای راه‌یابی به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ را بیشتر از پرتغال می‌داند.

به گزارش مازند اسپرت؛دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین درباره بازی تیم‌ملی پرتغال مقابل کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ اظهار نظر کرد.

مارادونا در مصاحبه خود گفت: پرتغال به رونالدو اعتماد زیادی دارد و او در بازی مقابل مجارستان نیز بسیار خوب ظاهر شد اما این کار در دیدار مقابل کرواسی برای آنها مشکل ساز خواهد شد زیرا بازیکنان کرواسی زیرک و خیلی خوب هستند و می‌توانند رونالدو را مهار کنند. در صورت مهار او بوسیله کروات‌ها شانس پیروزی پرتغال کم می‌شود.

ستاره سابق تیم‌ملی آرژانتین افزود: رونالدو در این بازی تلاش خواهد کرد تا برای خود فضاسازی کند. در مقابل کروات‌ها به دنبال خنثی کردن این حرکات ستاره پرتغالی خواهد بود. به نظرم شانس کرواسی برای راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ بیشتر از پرتغال است.