سید جواد حسینیان : فعالیت های ورزش روحی و پهلوانی متناسب با ورزش قهرمانی افزایش یابد

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در گفتگویی اختصاصی خواستار افزایش و گسترش فعالیت های ورزش روحی و پهلوانی متناسب با ورزش قهرمانی شد . به گزارش مازند اسپرت؛سیدجواد حسینیان در این گفتگو با بیان اینکه اخلاق و منش پهلوانی از ویژگی بارز یک پهلوان است افزود : قهرمانی بدون اخلاق و منش پهلوانی […]

012255مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در گفتگویی اختصاصی خواستار افزایش و گسترش فعالیت های ورزش روحی و پهلوانی متناسب با ورزش قهرمانی شد .

به گزارش مازند اسپرت؛سیدجواد حسینیان در این گفتگو با بیان اینکه اخلاق و منش پهلوانی از ویژگی بارز یک پهلوان است افزود : قهرمانی بدون اخلاق و منش پهلوانی بی ارزش است .

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص همسو بودن ورزش روحی با ورزش جسمی گفت : ایشان در مقوله ورزش همواره به موضوع ورزش روحی در کنار ورزش جسمی تاکید دارند .

حسینیان تاکید کرد : هرگاه قهرمانی در کنار پهلوانی و اخلاق قرار گیرد ارزشمند و قابل تقدیر است .

او در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تهدیدات دشمن و آمادگی کامل نظامی با اشاره به آیه شریفه ؛ “واعدوا لهم ما استطعتم من قوه” اظهار داشت : همیشه و در همه حال باید با تمام قدرت و با آمادگی کامل آماده رویارویی با دشمن بود .

وی تصریح کرد : درسال “اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل” سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در عرصه ورزش و با توجه به تحقق بخشیدن به شعار سال ، با نگاه به درون در جهت استفاده از ظرفیت و پتانسیل داخلی ، استفاده از تجهیزات درون کشور و توسعه زیرساخت ها گام بر می دارد .

حسینیان در ادامه از مسئولین هیئت ها و باشگاه ها خواست نسبت به تعلیم و تربیت مربیان ورزشی و ورزشکاران اهتمام لازم را به عمل آورند و خواستار دقت بیشتر ادارات ورزش و جوانان در خصوص صدور مجوز و پروانه فعالیت باشگاه ها شد .

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران همچنین خطاب به مسئولین اجرایی ورزش بیان داشت : متولیان این امر ، ورزش همگانی را توسعه و ورزش های پایه را تقویت کنند .

وی در خاتمه از مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و دست اندرکاران این حوزه به جهت تلاش در خصوص تحقق بخشیدن به شعار سال ۹۵ با نگاه ارزشی و دلسوزانه و همچنین از پهلوانان اخلاق مداری چون جابر صادق زاده (پهلوان نمونه ، کشتی گیر و سرپهلوان کشور) بخاطر داشتن روحیه و اخلاق پهلوانی قابل توجه تقدیر کرد.