بهداد سلیمی : تمام تلاش خود را برای شکستن رکورد المپیک و کسب مدال طلا به کار گرفته ام

بهداد سلیمی وزنه بردار مازندرانی دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان گفت: برای رسیدن به هدفم در المپیک ریو ۲۰۱۶ مصمم هستم به گزارش مازند اسپرت؛ بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: برای حضور قدرتمند در المپیک ریو ۲۰۱۶ تمرینات سنگینی انجام میدهم تا به هدفم که کسب مدال خوش رنگ است، […]

salimiبهداد سلیمی وزنه بردار مازندرانی دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان گفت: برای رسیدن به هدفم در المپیک ریو ۲۰۱۶ مصمم هستم

به گزارش مازند اسپرت؛ بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: برای حضور قدرتمند در المپیک ریو ۲۰۱۶ تمرینات سنگینی انجام میدهم تا به هدفم که کسب مدال خوش رنگ است، دست یابم.
وی با اشاره به اینکه هنوز آسیب دیدگی‌ام به طور کامل برطرف نشده است، افزود: پزشکان تیم ملی از وضعیت جسمانی‌ام رضایت کامل دارند و امیدوارم بتوانم در مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ دل میلیون‌ها ایرانی را خوشحال کنم و بار دیگر پرچم پرافتخار کشورم را به اهتزاز در بیاورم.
وزنه‌بردار مازندرانی سنگین وزن دسته ۱۰۵+ کیلوگرم تیم ملی گفت: از چهارم فروردین ماه تمرینات خود را آغاز کردم و هم‌اکنون نیز به مرز آمادگی نسبی در اردو رسیدم و وضعیت تمرینات اردو در اردبیل بسیار رضایت بخش است.
سلیمی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای شکستن رکورد المپیک و کسب مدال طلا به کار گرفته ام و رفته رفته درصدد هستم رکورد ایده آل خود را در اردوی اردبیل ثبت کنم و در این زمینه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تمرینات ویژه ای را برایم تدارک دیده است.