مهاجم مازندرانی تیم فولاد یزد : اظهاراتم بعد از بازی با خونه به خونه کاملا احساسی بود و نباید رسانه ای میشد !

مهاجم مازندرانی تیم فولاد یزد گفت : مصاحبه ای که در بازی رفت بعد از بازی با خونه به خونه انجام دادم احساسی بود و نباید احساسی برخورد میکردم.   قاسم گرامی بازیکن مازندرانی تیم فوتبال فولاد یزد در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت ، در خصوص شرایط فعلی خودش در یزد اظهار داشت :از […]

414

مهاجم مازندرانی تیم فولاد یزد گفت : مصاحبه ای که در بازی رفت بعد از بازی با خونه به خونه انجام دادم احساسی بود و نباید احساسی برخورد میکردم.

 

قاسم گرامی بازیکن مازندرانی تیم فوتبال فولاد یزد در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت ، در خصوص شرایط فعلی خودش در یزد اظهار داشت :از وقتي كه كادر فني جديد و شخص آقاي باقري نيا به تیم امدند شرايط خيلي بهتر از قبل شد و همه ی بازیکنان همدل شده ایم كه انشالله تیم را در لیگ حفظ کنیم و شک نکنید که این اتفاق خواهد افتاد و ما در لیگ میمانیم .

گرامی ضمن ابراز رضایتمندی از شرایط خودش در فصلی که گذشت افزود :خداروشكر لیگ امسال بد نبود و به گفته خيلي ها امسال خيلي خوب كار كردم ولي به نظر خودم  ميتوانستم خيلي  بهتر از اين باشم و مطمئن باشيد خيلي خيلي بهتر از اينها خواهم شد

این بازیکن جوان در خصوص عدم گلزنی و تاثیر گذاری بیشتر در امر گل سازی تیمش گفت : انگار قسمت نبود که توپ های من به گل تبدیل شود. امسال ٤ توپ به تيرك دروازه زدم و چند موقعیت را خودم نزدم ، يعني خوب نزدم ولي توانستم پاس گل و پنالتی برای تیمم بگيرم و تاثیر گذار باشم .

وی ادامه داد :یکی از دلایل کمتر گل زدن بنده اين بود که در پست هافبك چپ و راست بودم و تقريبا ميشود گفت كه سال اولي بود كه از پست مهاجم نوك به اين پست آمدم .بهانه نمياورم مطمئنن بايد بهتر از اينا باشم و حالا كه گذشت بايد به آينده فك كرد. ولي این گل زدن است كه بنده را راضي خواهد کرد .

بازیکن سابق صبای قم با اعلام اینکه کادر فنی و گروه آنالیز تیم از وی راضی هستند، عنوان کرد : فوتبال فقط گل زدن نيست ، خدارو شكر كادر ازمن راضيه و همينطور خيليها كه بازي هارا ميبينند و آناليز ميكنندبنده را  يک مهره تاثيرگذار در تیم میدانند.

این بازیکن جوان در خصوص علت عدم حضورش در تیم خونه به خونه و اضافه شدن به فولاد یزد اظهار داشت : خودمم نميدانم که چرا نشد در بابل بمانم ، ولي قسمت نبود كه بمانم . بعد بازي رفت خونه به خونه بود وقتي سرم ضربه ديدخيلي از اتفاق هاي گذشته به جلوی چشمان من آمد.بنده با خونه به خونه سال فوق العاده اي داشتم و واقعا به من فشار آمده بود. 

وی درخصوص اظهارت خودش بعد از دیدار با خونه به خونه عنوان کرد :نبايد به اون صورت مصاحبه ميكردم وبعضي حرفارو ميزدم و اصلا آن موضوعات نباید رسانه اي ميشد .خلاصه هرچي كه بود آنموقع احساسي بودم  و آن مصاحبه را انجام داده ام ، آن گلایه ها را بايد شخصا به آقا جواد ميكردم . صحبت های من در ان مصاحبه احساسي بود.

گرامی ادامه داد : خلاصه هرچي كه بود تمام شد، من یک جوان ٢٣ ساله هستم  و اصلا نميخواهم كه آن موضوع كش پيدا كند .آقا جواد برای من زحمت كشيده و همينجا از ایشان تشكر ميكنم .دوست دارم خونه به خونه با اين امكانات و تماشگران فهیم ليگ برتري شود تا دل يه استان را شاد كند .

بازیکن سابق خونه به خونه بابل در خصوص شرایط این تیم در لیگ یک و تغییر کادر فنی گفت :من به حسين آقا رحماني خوشبين هستم،  چون كه مربي  با دانشي است و در برنامه ليگ يك به خونه به خونه راي دادم و  به صعود این تیم خوشبينم .

گرامی در خصوص آینده و اهدافش بیان کرد : پيشنهادات خوبي دارم حتي نيم فصل هم پیشنهادات خیلی خوبی داشتم ولي اين مسئله را به عهده  مديربرنامه ام گذاشتم تا بهترين تصميمات را  بگيرم.