قهرمان اسبق جهان خواستار شد/ترکان : به کشتی کشورمان آرامش بدهید !

مجید ترکان سرمربی تیم ملی نونهالان و دارنده مدال های طلا / نقره و برنز جهان در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت ،در رابطه با برنامه های تیم ملی نونهالان گفت : اردوها طبق برنامه به پیش می رود و چند استان از جمله خوزستان / زنجان / همدان . لرستان پیشنهاد میزبانی اردوی تیم […]

25252222مجید ترکان سرمربی تیم ملی نونهالان و دارنده مدال های طلا / نقره و برنز جهان در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت ،در رابطه با برنامه های تیم ملی نونهالان گفت : اردوها طبق برنامه به پیش می رود و چند استان از جمله خوزستان / زنجان / همدان . لرستان پیشنهاد میزبانی اردوی تیم ملی را داده اند .

وی در رابطه با پیش بینی نتایج کشتی گیران کشورمان در المپیک نیز اظهار داشت : نگران نباشید همه برنامه ها به خوبی و با جدیت دنبال می شود و باید بستر را به گونه ای فراهم آورد تا تیم ملی و فدراسیون کشتی در آرامش کامل بتواند برنامه ها را اجرا کند.

مجید ترکان در بحث برگزاری اردوهای متمرکز کشتی گیران نیز تصریح کرد: این اقدام شایسته ای بود که توسط هیئت کشتی ساری در مرکز استان صورت گرفته است که از این بابت باید از مهندس پیوندی و دیگر مسئولین هیئت که همکاری لازم را با ما داشته و دارند ، قدردانی کنم.

سرمربی تیم ملی نونهالان در پایان بر رعایت نظافت و بهداشت در فضای اردوهای کشتی گیران در کل کشور تأکید و خاطر نشان کرد : انشالله ثمره این اردوها را در درخشش آینده سازان کشتی کشورمان خواهیم دید.