سرمربی تیم ملی فوتوالی :شرایط نزدیک آب و هوایی ساری با محل برگزاری مسابقات دلیل انتخاب ما بود

اختصاصی مازند اسپرت : اردوی مشترک تیم ملی فوتوالی در ساحل ساری در حال برگزار است.   جعفر حاجی صفری مربی تیم ملی فوتوالی ایران در جریان این اردو در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت :تیم ملی فوتوالی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی که ۲۲ اردیبهشت در بانکوک برگزار میشود نیاز به اردو […]

8888اختصاصی مازند اسپرت : اردوی مشترک تیم ملی فوتوالی در ساحل ساری در حال برگزار است.

 

جعفر حاجی صفری مربی تیم ملی فوتوالی ایران در جریان این اردو در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت :تیم ملی فوتوالی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی که ۲۲ اردیبهشت در بانکوک برگزار میشود نیاز به اردو های متوالی و منظم با شرایط آب و هوایی متفاوت دارد .

وی ادامه داد : اولین اردو در شهرستان گرگان با حضور ۱۵ ورزشکار و  دومین اردو  در شهرستان گرگان با حضور ۸ ورزشکار و سومین اردو در شهرستان بجنورد با ۴ ورزشکار و چهارمین اردو در شهر انزلی با جضور ۴ و پنجمین اردو نیز در شهرستان ساری با حضور ۹ ورزشکار که ۳ ورزشکار از مازندران برای کسب تجربه در اردو تیم ملی حضور داشتند .

حاجی صفری در خصوص علت انتخاب شهرستان ساری و سواحل دریای مازندران برای این اردو گفت :امکانات رفاهی و اقامتی و زمین تمرین مناسب و شرایط نزدیک آب و هوایی با محل برگزاری مسابقات سبب شد تا ما مازندران را برای این اردو انتخاب کنیم .

این مربی افزود :آخرین اردو در روز های نزدیک به مسابقات و تهران برگزار خواهد شد .تیم ملی فوتوالی اولین تجربه حضور در المپیک ساحلی تایلند توانسته مقام دوم را کسب کند و اینبار برای رفتن بالای سکو در بازیهای قهرمانی آسیایی به بانکوک می رود .

http://mazandsport.com/images/stories/Gtasviri/footvooly/4.jpg

 

همچنین یاسر رمضانپور ، رئیس هیات انجمن های ورزشی در خصوص برگزاری این اردو اظهار داشت :اردوی مشترک تیم ملی فوتوالی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیایی در پلاژ وزارت کشور ساری در حال برگزاری است .این اردو بمنظور آمادگی بیشتر ورزشکاران تیم ملی و انتقال تجربه به بازیکنان فوتوالی استان مازندران و ارتقاء سطح بازی با آنها می باشد .

258585رمضانپور در ادامه صحبت های خود افزود :با توجه به اینکه کمتر از یکسال از فعالیت فوتوالی میگذرد اما دومین میزبانی را تجربه میکنیم .

وی همچنین بیان کرد : مسابقات استانی در اوایل خرداد به میزبانی شهرستان ساری برگزار میشود .

رمضانپور در خصوص مشکلات این رشته در استان گفت : نداشتن توپ مخصوص و زمین ساحلی در سطح شهر از جمله مشکلاتی است که ایشان به اشاره کردند .