برای کسب مدال المپیک بی تابی می کنم/عاشورزاده :مدال المپیک آرزو هر ورزشکاری است

تکواندوکار مازندرانی وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی گفت: برای کسب مدال المپیک بی تابی می کنم، زیرا کسب مدال المپیک آرزو هر ورزشکاری است به گزارش مازند اسپرت؛ فرزان عاشورزاده تکواندوکار تیم ملی در مورد وضعیت تیم ملی در آستانه مسابقات المپیک ۲۰۱۶ گفت: بچه های تیم ملی در وضعیت خوبی به سر می برند، […]

farzaannتکواندوکار مازندرانی وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی گفت: برای کسب مدال المپیک بی تابی می کنم، زیرا کسب مدال المپیک آرزو هر ورزشکاری است

به گزارش مازند اسپرت؛ فرزان عاشورزاده تکواندوکار تیم ملی در مورد وضعیت تیم ملی در آستانه مسابقات المپیک ۲۰۱۶ گفت: بچه های تیم ملی در وضعیت خوبی به سر می برند، امیدوارم در المپیک ریو به بهترین مدال دست یابم.

وی در مورد شانس کسب سهمیه در المپیک ریو بیان داشت: تیم ملی تکواندو تاکنون سه سهمیه المپیک را کسب کرده  و شانس کسب دو سهمیه دیگر نیز در این مسابقات داریم.

ملی پوش مازندران بیان داشت: بچه ها در وضعیت مطلوبی به سر می برند و این شانس را داریم که در این مسابقات و رقابت های بعدی بتوانیم دو سهمیه دیگر را کسب کنیم تا با حداکثر ورزشکار در المپیک شرکت کنیم.

عاشورزاده در مورد وضعیت فدراسیون در سال منتهی به المپیک افزود: همه دست به دست هم دادیم تا افتخار بزرگی برای تکواندو ایران کسب کنیم و در این راه مسئولان فدراسیون نهایت همکاری را با اعضای تیم ملی انجام می دهند تا در مسابقات المپیک موفق باشیم.

وی در خصوص شانس کسب مدال ایران در رشته تکواندو در المپیک افزود: در دوره قبلی المپیک که در لندن برگزار شد باقری معتمد موفق به کسب یک مدال نقره شد اما در این دوره تمام سعی‌ام این است که بتوانم با آمادگی کامل در المپیک حاضر شوم و بهترین مدال ها را برای مردم عزیزم ایران به ارمغان آورم.