اتفاقی عجیب برای جوانان نساجی /آیا شاگردان علی نجفی به دلیل مشکلات مالی مسابقات لیگ کشور را نیمه کاره رها خواهند کرد !؟

سرمربی تیم فوتبال جوانان نساجی مازندران از وضعیت بد این تیم در مسابقات لیگ دو کشور در گرگان خبر داد .   علی نجفی سرمربی تیم فوتبال جوانان نساجی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت ، در خصوص برگزاری مسابقات جوانان کشور در گرگان گفت :مسابقات لیگ جوانان کشور در گرگان در حال برگزاری […]

25252سرمربی تیم فوتبال جوانان نساجی مازندران از وضعیت بد این تیم در مسابقات لیگ دو کشور در گرگان خبر داد .

 

علی نجفی سرمربی تیم فوتبال جوانان نساجی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت ، در خصوص برگزاری مسابقات جوانان کشور در گرگان گفت :مسابقات لیگ جوانان کشور در گرگان در حال برگزاری است و ما هم تا به اینجا از دو بازی ای که برگزار کرده ایم دو امتیاز کسب کرده ایم .

وی ادامه داد : در دو بازی انجام شده ما در برابر تیم میزبان یعنی تیم امید گرگان و تیم ایلیای بابل قرار گرفتیم و در هر دو دیدار به تساوی بدون گل دست یافتیم . ما سه بازی دیگر در این رقابت ها داریم که در صورت موفقیت در این سه دیدار بخت خوبی برای صعود از این رقابت ها خواهیم داشت .

این مربی ضمن گلایه شدید از مسئولین باشگاه نساجی اظهار داشت : ما سه بازی دیگر در این رقابت ها داریم اما مشکلات شدید مالی در این چند روزه خیلی ما را اذیت کرده است و از مسئولین باشگاه توقع داریم سراغی از ما در این شهر غریب بگیرند .

وی افزود : هزینه خورد و خوراک بازیکنان و عوامل تیم در سه بازی باقی مانده زیاد خواهد شد و ما هم از پس این هزینه ها بر نخواهیم آمد و شاید این مشکلات سبب شود بر خلاف میل باطنی از حصور در ادامه این رقابت ها منصرف شویم و به قائمشهر برگردیم .

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان گفت : توقع داشتیم وقتی در این مسابقات شرکت میکنیم از همه نظر مورد حمایت قرار بگیریم ولی متاسفانه اینطور نشد و ما مجبوریم بخاطر این مشکلات امروز گرگان را به مقصد قائمشهر ترک کنیم .