صحبت های آقای گل لیگ برتربعد ازقهرمانی در لیگ استان/غلامی: برای قهرمانی تا آخرین هفته جنگیدیم

مازند اسپرت : بعد از پایان لیگ برتر فوتبال استان مازندران و قهرمانی تیم فوتبال شهدای ماکران به مانند سال های گذشته گفتگویی را با بهترین گلزن فصل ترتیب داده ایم .   به گزارش مازند اسپرت؛جواد غلامی آقای گل لیگ برتر فوتبال استان مازندران با سنی کم بیشترین و تاثیرگذار ترین گل های این […]

00020202مازند اسپرت : بعد از پایان لیگ برتر فوتبال استان مازندران و قهرمانی تیم فوتبال شهدای ماکران به مانند سال های گذشته گفتگویی را با بهترین گلزن فصل ترتیب داده ایم .

 

به گزارش مازند اسپرت؛جواد غلامی آقای گل لیگ برتر فوتبال استان مازندران با سنی کم بیشترین و تاثیرگذار ترین گل های این فضل شهدای ماکران میاندرود را به ثمر رساند تا ماکرانی ها در پایان فصل جشن قهرمانی بگیرند . امروز این بازیکن جوان و آینده دار میهمان پایگاه خبری تحلیلی مازند اسپرت بود و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه گفتگوی ما با بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال استان مازندران را میخوانید :

 

مازند اسپرت: خودتو به طور کامل برای ما معرفی بکن ( بیوگرافی )

به نام یزدان پاک ؛ جواد غلامی هستم متولد بهمن ۱۳۶۹ ، ساکن روستای ماکران و بازیکن تیم شهدای ماکران میاندرود .

مازند اسپرت : تیمتون قهرمان لیگ برتر فوتبال استان شد چه حسی داری ؟

خیلی خوشحالم ازاینکه با حداقل امکانات موفق شدیم بهترین نتیجه را بگیرم خدا رو شاکرم که  توانستیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کردیم .

مازند اسپرت : چه عاملی باعث قهرمانی شهدای ماکران شد ؟

یاری خداوند متعال و همدلی و تلاش و پشتکار و اراده قوی بازیکنان،کادرفنی،سرپرستان،مدیران و اسپانسردلسوز تیم توانستیم قهرمان لیگ شویم

مازند اسپرت: خودت تا به حال در چه تیم هایی و زیر نظر چه مربیانی بازی کرده بودی ؟

من تا بحال در تیم های شهرداری ساری،شهرداری امیرکلا،داروسازی وتاک و امسال هم برای تیم محل خودم یعنی شهدای ماکران بازی کردم و زیرنظر مربیانی چون اقارضامظلومی،مهران عمادیان،محسن سعیدی کار کرده ام

مازند اسپرت: شرایط لیگ برتر استان چطور بود ، سطح مسابقات چطور بود ؟

مسابقات امسال با نظم خوب و بدون تاخیربرگزار شد و الحق باید به مسئولین برگزار کننده و هیئت فوتبال استان  خسته نباشید و خداقوت گفت.سطح مسابقات امسال عالی بود،از اونجایی که چهار تیم (شهدای ماکران،شهرداری نشتارود،سد نکا و مقاومت جویبار)  برای قهرمانی تا آخرین هفته جنگیدند واقعا مشخص میشه که چقدر سطح این مسابقات بالا بود.

مازند اسپرت : یه چند هفته ای تیمتون دچار مشکل شده بود و نتایج خوبی نمیگرفت ، علتش چی بود ؟

هر تیمی تو یه پرسه زمانی دچار مشکل میشه و تیم ما از این قضیه مستثنا نبود ولی با کمک بزرگان تیم و مدیریت باشگاه حاشیه ها جمع شد و دوباره با قدرت ادامه دادیم و قهرمان شدیم.

مازند اسپرت : رضا مظلومی چقدر در قهرمانی تیمتون تاثیر گذار بود ؟

من به شخصه ارادت خاصی به آقا رضا مظلومی دارم وخیلی خوشحالم که امسال در کنارش توانستم خیلی چیزها یاد بگیرم وخیلی تو آقا گلی من تاثیر داشت، و بعنوان بزرگ تیم ما خیلی به تیم مان کمک کرد و به واقع اگر تجربه و کمک ایشون نبود تیم به این موفقیت دست پیدا نمیکرد،خیلی از حاشیه های تیم با درایت و تجربه خودشون از بین بردن و تاثیری بسزای در قهرمانی ما داشت و جا دارد از همینجا از ایشان تشکر کنم

مازند اسپرت: آقای گل رقابت های امسال شدی ؛  چند گل زدی تو این رقابت ها ؟

من با انجام ۲۰بازی از ۲۴بازی لیگ تونستم ۲۷گل بزنم و جا دارد از تمامی هم تیمی هایم که کمکم کردن تا به این مقام برسم تشکر کنم .

مازند اسپرت: چه برنامه هایی برای سال های آینده داری ؟ سقف آرزوهات رو کجا میبینی ؟

میگن خداوند هر آرزوی تو دل هر کسی بگذارد یعنی توانایی رسیدن به آن آرزو را در آن بنده دیده است .با توجه به تلاش من میشه حدس زد آرزوم چیه که مطمئنم به یاری خداوند میرسم به ایده آل های ذهنم

 

00202

 

مازند اسپرت : چه صحبتی با مردم میاندرود و هوادارنتون داری ؟

هواداران ما فوق العاده بودن به طوری که انگار ما در تمامی مسابقات میزبان بودیم و جا داره تشکر ویژه داشته باشم از آنها و این قهرمانی را به همه هواداران و ماکرانی های عزیز و روستا های اطراف و شهرستان میاندرود تبریک میگم و امیدوارم بتونیم سال آینده نماینده خوبی برای شهرستان و هوادارانمان باشیم.

مازند اسپرت : چه پیشنهادی برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات در سال های آینده داری ؟

نحوه برگزاری مسابقات خوب است ، فقط لازم است نظارت بیشتری به روی این مسابقات شود ..

مازند اسپرت : صحبت های پایانی شما ؟

صل علی سیدنا محمد و ال محمد

خدا رو شکر میکنم و دست پدر و مادرم و میبوسم که با تحمل همه سختی ها تو زندگیشون شرایط را برای پیشرفت من فراهم کردن.ان شالله سایه شون مستدام باشد و همچنین تشکر میکنم از مربی خودم اقارضا مظلومی و کاپیتان تیممون آقای اسماعیل براری که زحمت های زیادی برای تیم کشیدند و یه تشکر ویژه میکنم از اقای مهدی رضی و همکارانشون که تموم سعی و تلاششون رو بکار میبرن تا استعداد های نهفته رو شکوفا کنند .

متشکرم یاعلی

 

photo 2016 02 21 13 21 02