جلالی:انتظارمی رفت وزیرورزش دردومین همایش آسیب شناسی خصوصی سازی در ورزش شرکت کند

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قول قطعی وزیر ورزش برای حضور در دومین نشست آسیب شناسی خصوصی سازی باشگاههای ورزشی انتظارمی رفت تابه وعده خود عمل کند اماامروز درتماسی دفتر وی اعلام کرد، وزیربه دلیل شرکت درجلسه ای در مجلس نمی تواند دراین نشست شرکت کند. به گزارش مازند […]

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قول قطعی وزیر ورزش برای حضور در دومین نشست آسیب شناسی خصوصی سازی باشگاههای ورزشی انتظارمی رفت تابه وعده خود عمل کند اماامروز درتماسی دفتر وی اعلام کرد، وزیربه دلیل شرکت درجلسه ای در مجلس نمی تواند دراین نشست شرکت کند.

به گزارش مازند اسپرت: کاظم جلالی روز شنبه افزود : غیبت وزیر ورزش در حالی که مدیران دو باشگاه پرطرفدار پایتخت در نشست حضور یافته اند تادیدگاههای کارشناسی خود را بیان کنند می توانست بهترین فرصت برای وزارت ورزش باشد تا از نظرات کارشناسی آنهایی که خاک باشگاه را خورده اند بهره مند شود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور وزیر ورزش در این جلسه نشان می دهد آنطور که باید وشاید به نظرات بدنه ورزش کشورتوجه نمی شود.درجلسه قبلی که با حضور سردبیران رسانه های ورزشی برگزار شد نیز برخی سخنران ها به عدم توجه به نظرات کارشناسی جامعه ورزش از سوی برخی مسئولین اشاره کردند.

جلالی خاطرنشان کرد:یکی دیگر ازوزرای دولت که به جلسه دعوت شده بود، تمایل زیادی به شرکت درآن داشت تا از نظرات کارشناسی مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بهره ببرد اما قادر نبود در جلسه امروز حضور یابد و خواستار تغییر زمان آن شد اما به دلیل هماهنگی انجام شده با آقای گودرزی و مدیران ورزشی برای جلسه امروز، از نظر اخلاقی تغییر آن را درست نمی دانستیم.

وی ادامه داد: با این وجود شاهد غیبت ناگهانی دوستان هستیم که چندان جالب نیست و قطعا با نارضایتی هایی همراه خواهد بود.

این همایش در مرکز همایش های مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

منبع:ايرنا