میثاقیان در کنفرانس مطبوعاتی : مردم مازندران خصلت پهلوانی دارند و فرهنگ غنی خودشان را به رخ همه خواهند کشید

به گزارش مازند اسپرت؛ عصر امروز در ساری کنفرانس مطبوعاتی دربی شمال کشور در هیات فوتبال استان برگزار شد . که با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه همراه بود . دراین کنفرانس ابتدا سرمربی و سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل و سپس سرمربی و سرپرست تیم فوتبال نساجی به سوالات خبرنگاران پاسخ […]

45454554به گزارش مازند اسپرت؛ عصر امروز در ساری کنفرانس مطبوعاتی دربی شمال کشور در هیات فوتبال استان برگزار شد . که با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه همراه بود . دراین کنفرانس ابتدا سرمربی و سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل و سپس سرمربی و سرپرست تیم فوتبال نساجی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. در این بخش گفتگوی خبرنگاران با اکبرمیثاقیان و میرشاد ماجدی را میخوانیم .

 

*** آقای میثاقیان بازی روزسه شنبه برابر تیم فوتبال نساجی رو چه طور می بینید و چه شناختی از تیم نساجی دارید؟

به نظر بنده بعد از چندین سال سابقه ی مربیگری تو لیگ، همه ی بازی ها ۳ امتیاز داره وفرقی نمیکنه.بازی معمولی هست و هرکی خوب بازی کنه و بهتر بازی کنه میبره/تیم نساجی هم تیم خوبی هستش امیدوارم هر دو تیم به لیگ برتر صعود کنن و هر دو شانس قهرمانی داریم

*** آقای ماجدی نظرتون در مورد هواداران پرتعداد تیم نساجی و اختصاص تنها ۱۰% از ظرفیت سکوها چیه و آیا این مطلب امکان پذیره ؟

بحث قانون هست و مقررات نیست که بشه اون رو تغییر داد. و قوانین هست که ابلاغ میشه و در جلسه ای هم که برگزار شد جایگاه هواداران تیم مهمان هم انتخاب شده و من امیدوارم که هواداران هر دو تیم احترام بزارن به این قوانین

*** آیا ترکیب تیم برای بازی روز سه شنبه مشخص شده؟

تا پس فردا معلوم میشه و خوشبختانه همه ی بازیکنان حضور دارن و مشکلی نداریم

 

*** آقای میثاقیان آیا قول صعود میدید؟

همه ی ما تلاشمون بر این هستش که این تیم به لیگ برتر بیاد و ایشالا خدا هم به ما کمک میکنه تا این اتفاق صورت بگیره

 

***شما زمانی که در لیگ برتر بودید گفته بودید که اگه تیمتون سقوط کنه دست به خودکشی از بالای برج میلاد میزنید مشابه چنین عملی رو در خونه به خونه در صورت عدم صعود که در نظر ندارید ؟

خیر. اون زمان من جوون تر بودم و نمیترسیدم اما حالا پیرمرد شده ام و ازین کارها میترسم انجام بدم. یه سری شوخی هم خبرنگارها کرده اند که از ساختمانی تو بابل قراره اینکارو بکنم که تکذیب میکنم و چیزی جز شوخی یک خبرنگار نبوده .

 

*** آقای میثاقیان درسته که میگن مسئولان خونه به خونه به شما اولتیماتوم اخراج دادن در صورت شکست ؟

من که تو این چند سال اخراج نشدم تو چند سال مربیگریم و چنین چیزی اصلا صحت نداره

 

***در خواست شما چیه از هوادارا آقای میثاقیان؟

از هواداران پرشور بابلی میخوام که به ورزشگاه بیان و تیم شهرشون رو تشویق کنن و شما این رو بدونید که مردم مازندران همه پهلوون هستن و اینجا فرهنگ غنی مازندرانی و مرام پهلوونی وجود داره من همراه با تیم شموشک سابقه ی مربیگری در استان مازندران رو دارم و کامل هواداران رو میشناسم اما باید مواظب یک سری شیطنت ها باشن و اسیر حاشیه ها نشن تا یک بازی آروم و بی سر صدا اما جذاب رو شاهد باشیم

 

***نتیجه ی بازی رو چی پیش بینی میکنید؟

هرکی دوست داره تیمش ببره و ما هم دوست داریم که پیروز باشیم ولی عددش رو نمیتونم بگم.من این رو از صمیم قلب میگم که واقعا آرزوی قلبی من هست که دوست دارم هر دو تیم مازندران به لیگ برتر راه پیدا کنند و مازندران واقعا لیاقتش بیشتر از اینهاست و با داشتن چنین استعدادهایی در مازندران واقعا حتی یک سهمیه هم برای این استان در لیگ برتر کم هست. جدای از این بازی پانزده بازی دیگر برای تیم ها وجود داره و هم ما و هم تیم نساجی میتونیم شانس صعود به لیگ برتر داشته باشیم و فقط همین یک بازی دربی نمیتونه مشخص کننده سرنوشت تیمهای ما بشه.

 

 

 

***آقای میثاقیان ما بیشتر شنیدیم که اکبر میثاقیان دوست داره لیگ ۱ تیم داری بکنه و تیم رو بیاره بالا و یا اینکه لیگ برتر تیم داری بکنه و اونو نگه داره نظر شما چیه؟

من دوست دارم استقلال و پرسپولیس رو بدن به من ولی نمیدن … و آرزوی من اینه که تیم های بزرگ کشور رو داشته باشم و این تیم ها رو حتی قهرمان آسیا بکنم.

 

***آقای ماجدی آیا شما حساسیت این بازی رو مثل بازی دربی تهران میبینید؟

من این حساسیت رو به فال نیک میگیرم واین یک جاذبه ای هستش تا جوان های ما بیان اونجا و چند ساعت وقت خودشون رو اونجا صرف کنن و امیدوارم که این بازی هم به خیر و خوشی به پایان برسه و حق به حق دار برسه و این بازی از نظر استرس و حساسیت به بازی دربی نمیرسه.