ناگفته هایی هست که من باید آنها را با خود به گور ببرم/موسوی :شرایط طوری نیست که بخواهم به کارم ادامه دهم!

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از شکست تیمش در برابر نفت آبادان در کنفرانس مطبوعاتی به سوال خبرنگاران پاسخ داد .   به گزارش مازند اسپرت؛ سید کوروش موسوی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص شکست تیمش در برابر نفت آبادان اظهار داشت : همانطور که ملاحضه کردید ،‌ ‌45 دقیقه اول بازی […]

7757554سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از شکست تیمش در برابر نفت آبادان در کنفرانس مطبوعاتی به سوال خبرنگاران پاسخ داد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ سید کوروش موسوی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص شکست تیمش در برابر نفت آبادان اظهار داشت : همانطور که ملاحضه کردید ،‌ ‌45 دقیقه اول بازی کاملا توپ و میدان در اختیار ما بود و یکی دو موقعیت گل هم داشتیم . بنده بازی های تیم نفت آبادان را حسابی آنالیز کرده بودم و چیزی حدود ۸ ساعت بازی این تیم را تحلیل کردم . با این حال نتوانستیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و دقایق انتهایی نیمه اول دو گل بد دریافت کردیم که باعث شد شرایط برای ما که در خانه بازی میکردیم سخت بشود . ما میان چند هزار هوادار خودمان عقب افتاده بودیم و این یک شوک بود .

وی ادامه داد : با صحبت هایی که بین دونیمه با بازیکنانمان داشتیم و تغیر تاکتیکی که دادیم ، نیمه دوم رو خوب شروع کردیم و چند موقعیت جدی هم ایجاد کردیم ولی متاسفانه روی یک اشتباه گل سوم رو هم دریافت کردیم . در ادامه تلاش کردیم و به گل رسیدیم . با توجه به اینکه بعد از گل بار روانی بچه های ما مثبت شد و تماشاگران نیز فشار بسیار زیادی به حریف وارد کرده بودند ولی گل چهارم را به شکل بسیار بدی دریافت کردیم که باعث شد شرایط خیلی سخت شود .

موسوی ضمن تبریک به تیم نفت آبادان ، بیان کرد :بعد از اینکه نیمه اول دو گل زدند ، نیمه دوم را با آرامش بازی کردند و از ترس خارج شدند . اگر ما در ۳۵ دقیقه ابتدایی بازی از موقعیت های خود استفاده کرده بودیم و به گل می رسیدیم شاید شرایط برای ما اینگونه رقم نمی خورد و ما برنده بازی بودیم . به هر حال به تیم نفت آبادان ؛ کادر فنی و بازیکنانشان تبریک میگویم .  این بازی تنها یک بازی خانگی نبود و ما با یکی از تیم های بالای جدول بازی داشتیم و برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم نیاز به پیروزی در این بازی شش امتیازی داشتیم که متاسفانه شرایط سخت شد .

این مربی در خصوص موضوع استعفایش گفت : بنده آمده بودم تا به قائمشهر کمک کنم به لحاظ عشقی که به تماشاگران فهیم نساجی داشتیم آمده بودم تا به فوتبال قائمشهر کمک کنم و هر آنچه که در توان داشتم را برای تیم ارائه دادم . با اینکه شرایط تیم نساجی را احیا کردم ولی دیگر شرایط طوری نیست که بخواهم به کارم ادامه دهم . فکر میکنم اگر از همین الان بروم شاید شرایط تیم بهبود پیدا کند و تیم در کورس قهرمانی باقی بماند ،‌این بضاعت را من درون تیم دیدم و شاید وجود من نتواند این امیدواری را در بچه ها نگهدارد . بچه های شایسته ای در این تیم حضور دارند و تمرینات زیادی را انجام دادند و زحمات زیادی را نیز متحمل شدند و فعل خواستن را صرف کردن ولی اتفاقات همیشه پیش می آیند .

وی ادامه داد : از تماشاگران محدودی هم که پشت نیمکت مهمان لطف کردند و به من فحاشی کردند هم تشکر میکنم . آنها حق دارند به من فحش بدهند ولی بنده مربی نیستم که به هر قیمتی کنار زمین بایستم و بخواهم زن و بچه و خانواده ام و اعتبارم را زیر سوال ببرم . هر موقع احساس کنم که به شخصیت خانوادگیم لطمه وارد میشود قبول نمیکنم که بمانم . برای همین فکر میکنم که نمیتوانم به نساجی کمک کنم و نساجی تیم بزرگی است و افتخار میکنم که ۱۴ هفته با این تیم بودم و ۲۳ امتیاز کسب کردم ؛‌کم بوده باید بیشتر از این میشد ولی تلاشمو کردم و یک روند فوتبالی مثبت رو پیگیری کردیم و و بچه ها به یک خودباوری خوبی رسیده بودند ، فوتبال خوبی از خود نشان میدادند و تا دقیقه ۳۵ بازی اینگونه باقی ماند ولی این اتفاق تلخ رخ داد . من به بچه های تیمم خسته نباشید میگویم به هر حال هر بازیکنی اشتباه میکند حال اشتباه یکی تاثیر گذار میشود و نتیجه طور دیگری رقم میخورد .بنده از همینجا از رسانه های عزیز تشکر میکنم که همیشه کار های مارو نقد منطقی کردند و هدفشون تخریب نبوده و هدف  تقویت و رفع نقاط ضعف ما بوده همینطور از هواداران عاشق نساجی که همیشه حقیر و همکارانم رو مورد لطف خودشون قرار دادند تشکر میکنم . قطعا این ۲۳ امتیازی که بنده افتخار داشتم با نساجی جمع آوری کنم اول با لطف خدا ، دوم با لطف خدا و سوم با حمایت این هواداران پور شور که عاشقانه این تیم را تشویق کردند  بوده است . ولی خوب این خاطره بد یعنی خداحافظی از نساجی در روز شکستم در خاطرم خواهد ماند زیرا من با مربیان هم سطح و  بالاتر از خودم رقابت میکنم و امروز شکست خوردم . بنده در فوتبال زیاده خواه هستم ، بنده علاقه دارم تیم ها را چه در خانه و چه خارج خانه ببرم ولی شکست امروز برای من سنگین بود زیرا خوزستانی ها من را میشناسند .

موسوی در ادامه صحبت هایش بیان کرد : بنده از همینجا و در مقابل شما رسانه ها عدم ادامه فعالیت خودم را با باشگاه نساجی اعلام میکنم . بنده از آقای پرهام و حیدر زاده عذر خواهی میکنم که نتوانستم اهدافمان را محقق کنم به هر حال از همینجا خداحافظی خودم را با باشگاه نساجی اعلام میکنم و حضورا هم خدمت آقای پرهام و حیدر زاده خواهم رسید تا کتبا استعفا خودم را تقدیم کنم و کتبا رضایت آنها را بگیرم . امیدوارم از همین حالا آقای حیدرزاده به فکر یک مربی باشند تا شاید با شوک دادن به تیم موفق تر عمل کنند .

وی ادامه داد : من از همه مردم قائمشهر تشکر میکنم ولی ناگفته هایی هست که من باید آنها را با خود به گور ببرم و نمیتوانم مطرحشان کنم .شخصیت من به بنده این اجازه را نمی دهد تا این مسائل را بیان کنم . برخی مسائل نیز متوجه من است که من آنها را می پذیرم ، این شکست یک شکست تلخ در زندگی من بوده و این باخت را می پذیرم زیرا مسولیت این باخت متعلق به من است .  بنده برای صلاح نساجی این تصمیم را گرفته ام تا شاید یک شوک بچه ها را به این وا بدارد تا تلاششان و زحمتشان را بیشتر کنند و با انگیزه تر لیگ را ادامه دهند و  صرفا به همین خاطر تیم را ترک میکنم وگرنه بنده مربی هستم اهل مبارزه و تلاش کردم تا نقاط ضعف تیم ترمیم بشود ولی برخی مسائل هست که باید در سینه من باقی بماند و راز باقی بماند .بنده از همه راضی بودم ،خوب ما یک تیم هستیم و اگر موفقیتی حاصل میشود محصول زحمت همه تیم می باشد و همه با هم در قاب یک تیم تلاش میکنند . متاسفانه فوتبال احساسی بر فوتبال منطقی در ایران چیره شده . با توجه به اینکه بچه های ما برای یک پیروزی خانگی تلاش میکردند و مقابل تیم خوب اراک آن نمایش تحصین برانگیز را داشتند انتظار میرفت این بازی هم همینطور باشد و نتیجه خوبی برای ما رقم بخورد ولی نشد . عرض کردم تیم ما تا دقیقه ۳۵ شرایط کاملا به نفع ما بود ولی غفلت کردیم و احساسی شدیم و عقب افتادیم . اما از آنجایی که تجربه این رو داشتیم که عقب بیافتیم و بازی را ببریم ،‌بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و انتظار داشتیم که این اتفاق این بار هم بیافتد که نشد . به نظر من ما امروز به لحاظ فوتبالی نباختیم بلکه از نظر روانی بازی را واگذار کردیم .

وی خصوص مشکل میثم بائو گفت : آقای بائو ظاهرا چکی دستشون هست که باید به تاریخ میداده به آقای پرهام ولی نداده و آقای پرهام دیروز نامه ای به من دادند مبنی بر اینکه تا آقای بائو مسله حقوقی و چکش حل نشده از ایشون در ترکیب تیم استفاده نکنیم تا خودت آقای پرهام از سفر برگردند و مسله رو حل کنند . آقای بائو هم جز ابزار تیم ما هست و از نظر فنی هم با ما تمرین کرده ولی از آنجایی که مالک باشگاه از ما خواست تا برطرف شدن این مسله صبر کنیم ما هم به نظر ایشان احترام گذاشتیم و مسله خاصی نیست که نخوایهم آقای بائو را به بازی نگیریم .

سید کوروش موسوی در پایان صحبت هایش گفت  :در آخر از تیم داوری تشکر میکنم که امروز عملکرد خوبی داشتند از همینجا از شما رسانه های عزیز تشکر میکنم و عذر خواهی البته اگر کدورتی هست من رو ببخشید .