اکبر میثاقیان:حاضرم تمام بازی ها را نیم هیچ ببرم، اما ۳ امتیاز بازی را بگیرم!

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل بعد از دیدار امروز در برابر ایرانجوان بوشهر در کنفرانس مطبوعاتی به سوال خبرنگاران پاسخ داد .   اکبر میثاقیان بعد از برد تیمش برابر ایران جوان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در مورد خوش یمن بودن تیشرت مشکی معروفش گفت : ۳-۴ سال است که […]

411سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل بعد از دیدار امروز در برابر ایرانجوان بوشهر در کنفرانس مطبوعاتی به سوال خبرنگاران پاسخ داد .

 

اکبر میثاقیان بعد از برد تیمش برابر ایران جوان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در مورد خوش یمن بودن تیشرت مشکی معروفش گفت : ۳-۴ سال است که این پیراهن را بر تن میکنم ولی در بازی با اراک همراهم نبود.

وی در مورد دیدار تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: ۲۴ روز استراحت داشتیم هرچند ما اردوی خیلی خوبی را در کیش داشتیم و بازیکنان خوبی جذب کردیم و بچه ها خوب کار کردند و احتیاج به دو بازیکن دیگر داریم و تمام هدف ما موفقیت است و با تجربه ای که در لیگ یک دارم چند بازی اول فصل را باید پیروز شویم.

وی در ادامه گفت: اینکه حریفان ما با قدرت جلوی ما ظاهر می شوند یک حسن خوب است و با تعویض هایی که انجام داده ایم بازی بهتر شد و باعث شد تا بازی را ببریم. تماشاگران ما امروز حسابی سنگ تمام گذاشتند و خیلی منسجم بودند و انشاالله هردوتیم خدنه به خونه و نساجی هردو به لیگ برتر بروند.

میثاقیان در رابطه با اینکه مربی ایرانجوان برروی صحنه گل دوم و برخورد توپ به دست هزارجریبی معترض بود گفت: اگر ما موقعیت های خودمان را گل میکردیم چنین حرفهایی الان نبود ما بیش از ۵ موقعیت گل صد در صد داشتیم، بچه های ما امروز بعد از اینکه رده سوم جدول را از دست دادیم با استرس و فشار بازی کردند و این نظر ایشان بود ولی بازی یکطرفه بود.

میثاقیان در جواب یکی از خبرنگاران که گفت تماشاگران دوست دارند پیروزی های شما با ۲-۳ گل اختلاف باشد و موقعیت ها به گل تبدیل شوند گفت: حاضرم هر بازی را نیم هیچ ببرم اما ۳ امتیاز بازی را بدست بیاورم.

وی در مورد سوال خبرنگاری که پرسید آیا از نقل و انتقالات تیم در نیم فصل راضی بود یا نه گفت: تمام بازیکنانی را که میخواستیم جذب کردیم اما دو بازیکن دیگر احتیاج داریم تا تیم ما قوی تر شود.

وی در رابطه با بازیکنان خروجی از تیم گفت: فوتبال همین است و برای گلر خوب خودمان ارزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر برگردد.

میثاقیان در رابطه به اینکه بازی بعدی در بابل با نساجی خواهد بود و این ورزشگاه گنجایش تماشاگران زیاد را ندارد و باشگاه چه برنامه ای دارد گفت: از برنامه باشگاه اطلاعی ندارم اما بازی در بابل برگزار میشود و این یک چیز معمول است و ۳ امتیاز بیشتر ندارد و هر دو تیم همشهری در نزدیک یکریگر هستند و هیچکدام از دو تیم مشکلی نداریم و بازی رفت را در دقیقه ۹۴ باختیم و الان بازی در شهر ما خواهد بود.