پس از برگزاری دیدارهای معوقه هفته سوم و چهارم ورامینی‌ها صدرنشین لیگ برتر تکواندو شدند

با برگزاری مبارزات معوقه دو هفته رقابت های لیگ برتر تکواندو مردان، تیم های شهرداری ورامین، پاس قوامین و دانشگاه آزاد در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.   به گزارش مازنداسپرت؛و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یک دیدار معوقه هفته سوم و یک دیدار معوقه هفته چهارم، از مرحله […]

با برگزاری مبارزات معوقه دو هفته رقابت های لیگ برتر تکواندو مردان، تیم های شهرداری ورامین، پاس قوامین و دانشگاه آزاد در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

خبرگزاری فارس: ورامینی‌ها صدرنشین لیگ برتر تکواندو شدند

 

به گزارش مازنداسپرت؛و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یک دیدار معوقه هفته سوم و یک دیدار معوقه هفته چهارم، از مرحله رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس)، یادواره پانصد شهید تکواندو کشور، با حضور ۳ تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و شهدای ساری شب گذشته(چهارشنبه) پیگیری شد.

بدین ترتیب با برگزاری این مسابقات و لحاظ شدن امتیاز این رقابت‌ها در جدول رده بندی، شهرداری ورامین با ۵ برد تیمی از ۵ بازی و کسب ۱۵ امتیاز صدرجدول را از پاس قوامین پس گرفت و به جایگاه نخست رسید.

پاس قوامین با ۴ برد تیمی و یک تساوی تیمی از ۵ بازی و کسب ۱۳ امتیاز به رده دوم نقل مکان کرد و دانشگاه آزاد با ۳ برد تیمی، یک تساوی و یک باخت از ۵ بازی، ۱۰ امتیازِ شد و در همان رده سوم باقی ماند.

تیم‌های شهدای ساری، یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن، گیتی پسند اصفهان، سونیا و هیات تکواندو استان قزوین نیز به ترتیب چهارم تا نهم هستند./فارس

معوقه هفته سوم:

دانشگاه آزاد ۴ – شهدای ساری ۴

معوقه هفته چهارم:

دانشگاه آزاد ۳ – شهرداری ورامین ۵