فاز دوم پیست دوچرخه سواری بهشهر به زودی به بهره برداری می رسد

شهردار بهشهر از اتمام فاز دوم پیست دوچرخه سواری بهشهر خبر داد و گفت: این فاز به زودی با حضور مسوولان به بهره برداری می رسد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ حمید آزموده  اظهار داشت: برای اتمام فاز اول و دوم این پیست دوچرخه سواری در بهشهر ۴ میلیارد ریال هزینه شده است. وی […]

PISTشهردار بهشهر از اتمام فاز دوم پیست دوچرخه سواری بهشهر خبر داد و گفت: این فاز به زودی با حضور مسوولان به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ حمید آزموده  اظهار داشت: برای اتمام فاز اول و دوم این پیست دوچرخه سواری در بهشهر ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از فاز اول پیست دوچرخه سواری بهشهر در هفته دولت سال گذشته یادآور شد: فاز اول طرح که مسافت آن تقریبا یک کیلومتر بوده با بیش از یک میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

آزموده افزود: فاز دوم پیست دوچرخه سواری بهشهر با مسافت بیش از ۷۰۰ متر، هزینه ایی بیش از ۳ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده که در مرحله پایانی عملیات اجرایی است.

شهردار بهشهر ایجاد فضایی مناسب برای ورزش دوچرخه سواری، ترویج استفاده از دوچرخه برای مردم و همچنین افزایش سلامت جامعه را از اهداف مهم این طرح اعلام کرد.

آزموده ادامه داد: طرح توجیهی مسیردوچرخه سواری در جاده دانشگاه علم و فناوری به تالاب میانکاله در سال ۸۸ به مساحت ۹ کیلومتربه مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال طراحی و در دهه فجر سال ۹۲با حضور مسوولان کلنگ خورده است .

پیست دوچرخه سواری بهشهر از دانشگاه علم و فن آوری مازندران آغاز شده و با رسیدن به ساحل دریای چهار فصل ، به پایان خواهد رسید.