تصاویر لیگ یک امیدهای کشور دیدار تیم های آراد بهمن آمل و داروسازی وتاک ساری

لیگ دسته یک امیدهای کشور با حضور شش نماینده از استان مازندران آغاز شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته اول رقابت های لیگ دسته یک امیدهای کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که استان مازندران در این رقابت ها شش نماینده خواهد داشت .   در دومین دیدار دربی مازنی ها […]

4754555754لیگ دسته یک امیدهای کشور با حضور شش نماینده از استان مازندران آغاز شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته اول رقابت های لیگ دسته یک امیدهای کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که استان مازندران در این رقابت ها شش نماینده خواهد داشت .

 

در دومین دیدار دربی مازنی ها در ورزشگاه شهدای لیتکوه آمل تیم آراد بهمن آمل میزبان تیم داروسازی وتاک ساری بود که نتیجه مسابقه را یک برصفر به میهمان خود واگذار کرد.

میثم یوسفی سرپرست تیم فوتبال آراد بهمن آمل بعد از شکست در اولین دیدار لیگ دسته یک فوتبال امیدهای کشور ، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت گفت : بارش شدید باران سبب شد نتوانیم در این دیدار پیروز از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد : بارش باران سبب شد بازیکنان ما نتوانند کارهای تاکتیکی ای که مربیان از آنها خواسته بودند را پیاده کنند و ضمنا به دلیل میزبانی در اولین دیدار ، استرس هایی هم در بازیکنان وجود داشت که همه این موارد دست به دست هم داد تا نتوانیم در اولین دیدار موفق باشیم .

یوسفی افزود : با تلاش کادر فنی و تمامی بازیکنان تمامی تلاشمان را خواهیم کرد تا در ادامه راه عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم .

سرپرست تیم فوتبال آراد بهمن آمل در پایان گفت : تیم ما در دیدار آینده میزبان بعثت کرمانشاه خواهد بود که جا دارد از اینجا ، از تماشاگران آملی بابت حضورشان در این دیدار با وجود بارش شدید باران تشکر و قدرانی کنم و همچنین از جناب آقای حاج مصطفی فیروزی مدیریت پایانه مسافربری برون شهری آمل که حامی مالی باشگاه ما هستند و در کنار ما از این جوانان و اعتبار فوتبال آمل حمایت ویژه میکنند تشکر کنم و شک ندارم که با حضور جناب فیروزی روز های خوبی برای فوتبال آمل پیش بینی میشود.

 

سعیدی : نظم تیمی ما باعث شد تا آمل را شکست دهیم


محسن سعیدی سرمربی داروسازی وتاک ، بعد از پیروزی ارزشمند خارج از خانه این تیم مقابل آراد بهمن آمل در گفتگویی گفت :ضمن عرض خسته نباشید به تیم آراد بهمن آمل و هواداران فهیم آنها؛ خدارو شکر بعد از برنامه ای که ماه ها قبل برای حضور در این رقابت ها چیدیم با کمک همکارانم توانستیم با بازی های دوستانه به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببریم.

وی ادامه داد : قبل از این بازی برای هر لحظات این بازی برنامه داشتیم .با اینکه بازی شرایط نامطلوبی اب هوایی را داشت و  تیم حریف رو به بازیه مستقیم اورد حتی باعث نشد تیم ما از بازی روی زمین دست بکشد و این فرق اصلی بین تیم ما و تیم حریف بود که باعث پیروزی ما شد.در بازی با ارادبهمن از این تیم قدرتمند تر بودیم وتوانستیم بدون توجه به برخی حواشی پیروز میدان باشیم.
وی افزود:همیشه در بازی های اول برد اهمیت بسیاری دارد.با این برد با روحیه ی بسیار بالایی به مصاف تیم تبریزی خواهیم رفت و قطعا در هر بازی چه میزبان باشیم چه میهمان به فکر کسب سه امتیاز بازی هستیم.

سرمربی داروسازی وتاک عنوان کرد  : ما با استفاده از بازیکن های با تجربه و جوان در کنار هم تیم با انگیزه ای داریم و از جو تیم راضی هستم.

محسن سعیدی در خصوص این سوال که ایا از بازیکنان جوان خود نیز استفاده خواهد کرد یا نه گفت:قطعا استفاده خواهیم کرد.ما در تیم بازیکن هایی داریم که متولد ۷۷ هستند و این بازی ها میتواند برای ان ها تجربه ی خوبی باشد و برای اینده ی این باشگاه مفید باشند.

 

عکاس های ارسالی از روابط عمومی باشگاه 

عکاس :سید مصطفی صادقی