رشته اول ورزش چالوس در محرومیت محض و بی توجهی آشکار همچنان در استان بی رقیب است و پیشقراول

جودوی استان یعنی چالوس با وجود غفلت هایی که متوجه آن است با تلاش ستودنی دو جوان لایق هنوز سرپاست و اجازه نمی دهد دست هیچ شهر دیگری به سکوی اول و جام قهرمانی در رده های سنی مختلف برسد. به گزارش مازند اسپرت ؛ عجیب است که چالوس همین یک رشته ورزشی برتر را […]

5جودوی استان یعنی چالوس با وجود غفلت هایی که متوجه آن است با تلاش ستودنی دو جوان لایق هنوز سرپاست و اجازه نمی دهد دست هیچ شهر دیگری به سکوی اول و جام قهرمانی در رده های سنی مختلف برسد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ عجیب است که چالوس همین یک رشته ورزشی برتر را دارد آنهم با گرفتاری ها و مصائب زیاد، اما یاریگری ندارد و محمد حسین شیخ الاسلامی و محمد موسوی، تنها کسانی هستند که برای جودوی منطقه پراستعداد مانده اند. این دو که باید خود را برای مسابقات مهم مهیا کنند پای جودوی شهر خود ایستادند و با ناملایمات می سازند.

تیمی که این زوج به قهرمانی استان در جوانان آورد با اقتدار قهرمان شد و در شهر همسایه نوشهر برتری و تمایز خود را به رخ کشید.
چالوسی ها ۵ فینالیست داشتند که ۳ طلا برایشان در بر داشت و در کنار ۲ نقره به ۲ برنز هم دست یافتند. محمد حسن الکایی، علیرضا نوایی و توحید سپونی طلایی های تیم جوانان چالوس بودند و عیسی روایی و سید رضا موسوی نقره و هیراد رحیمی نژاد و عقیل آهنگر بهانی برنز گرفتند تا چالوس قدرت فراتصورش را در جودو نشان دهد حال آنکه مدتهاست پشتیبان مستقیمی در شهر ندارد و با تکیه بر عشق شیخ الاسلامی و موسوی در حرکت است.

از اتفاقات قابل توجه این مسابقات نمایش قدرتمندانه یک پدیده بود. توحید سپونی با ضربه ایپون قهرمان کشور پویا عینالی جودوکای نوری را برد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

جالب است که بیشتر نفرات تیم چالوس از اعضای تیم نوجوانان این شهر بودند که در جوانان هم خودی نشان دادند.

محمدحسن الکایی، عیسی روایی، سید رضا موسوی، هیراد رحیمی پور و عقیل آهنگر بهانی نوجوانانی بودند که در جوانان درخشیدند و استعداد عظیم این شهر را نشان دادند.
مربیان این تیم محمد حسین شیخ الاسلامی و سید محمد موسوی از سلیمان رضوی ریاست اداره ورزش و جوانان چالوس و مجتبی قدمی ریاست هیات جودوی مازندران که حامیان تیم جودو هستند تشکر و قدردانی کردند.

حیف است که شیخ الاسلامی و موسوی به تیم ملی بزرگسالان نرسند و چالوس نفرات پر امیدش را به رده های سنی مختلف نرساند. این شهر یک حامی پایدار می خواهد تا جودوی بی قرار را از این نابسامانی نجات دهد.

 

14225582