صحبت های جالب توجه رضا تقوی در خصوص اتفاقات صنعت / تقوی : ستاره های مازندرانی را خط زدند تا بازیکنان خودشان را جابجا کنند !

مازند اسپرت : رضا تقوی پیشکستوت فوتبال استان مازندران و شهرستان ساری بعد از بازگشت دوباره به تیم فوتبال صنعت جوان ساری ، دردو دل های زیادی را با خبرنگار ما انجام داد که صحبت های جالب توجه این مربی در خصوص کنار گذاشته شدنش در ابتدای فصل شاید برای خیلی از هوادران و مردم […]

taghaviمازند اسپرت : رضا تقوی پیشکستوت فوتبال استان مازندران و شهرستان ساری بعد از بازگشت دوباره به تیم فوتبال صنعت جوان ساری ، دردو دل های زیادی را با خبرنگار ما انجام داد که صحبت های جالب توجه این مربی در خصوص کنار گذاشته شدنش در ابتدای فصل شاید برای خیلی از هوادران و مردم استان مازندران و شهرستان ساری جالب توجه باشد .

 

این مربی در این گفتگو حقایق زیادی را در خصوص علت استعفایش در ابتدای فصل عنوان کرد ، که در ادامه گفتگوی اختصاصی پایگاه خبری مازند اسپرت با رضا تقوی را میخوانید :

***** اوایل فصل مشکلاتی در تیم نبود / طبق قولی که به حاج حبیب حسین زادگان داده بودم وارد این تیم شدم

زمانی که فوتبال بازی میکردم ، اخلاقم این بود که در آن تیمی که بازی میکنم ، مربی تیم ، من را قبول داشته باشد . اگر احساس میکردم که آن مربی به بنده اعتقاد ندارد با آن دیگر کار نمیکردم و هیچ وقت بابت این مسئله دعوا نمیکردم . یعنی مثل بعضی از بازیکنان امروزی نبوده ام که جنگ  و دعوا راه بیاندازم ، فقط سعی میکردم که قطع رابطه کنم و دیگر با آن مربی کار نکنم ، چون ایشان مربی بود و بنده بازیکن !

اشتباهی چند سال قبل کرده بودم ، و آن هم این بود که وقتی وارد تیم صنعت ( صنعت ساری حاضر در لیگ یک ) شده بودم اوایل همه چی خوب بود ولی بعد یک سری مسائل پیش آمد و من مقاومت کردم و خواستم آن مسائل را درست کنم که متاسفانه موفق نشدم و مشکلات بدتر شد و آن سال خیلی ها ضربه خوردند !

یعنی مسئولان وقت و مردم بنده را نمیخواستند ولی من برای ماندن پافشاری کردم. در آن سال ما مهره های خیلی خوبی داشته ایم (مانند : سعید صادقی ، محمد عباس زاده ،‌امیر زلیکانی و… ) که خود من آنها را از محلات ساری به این تیم آوردم . با این وجود با تمامی نداشته های مان جنگیدیم و در آخر هم من ضربه خوردم و تیم به آن روز افتاد !

امسال که دوباره آمدیم ، اوایل فصل چنین مشکلاتی نبود .ما با دست خالی شروع کرده ایم و طبق قولی که به حاج حبیب حسین زادگان داده بودیم و ایشان هم گفته بودند مسائل حاشیه ای تیم را حل خواهند کرد ، وارد این تیم شدیم و تیم را جمع کردیم. از نظر من آن تیمی که بنده اول فصل جمع کرده بودم ، با آن پتانسیلی که تیم داشت و با زحماتی که بچه ها کشیده بودند میتوانست بهترین تیم تاریخ فوتبال ساری باشد !

***** سرپرست تیم به بنده گفتند ” فلان بازیکن باشد و فلان بازیکن نباشد “ / برای بازیکنان مازندرانی نامه زدند که آنها اخراج هستند !

مدیرعامل جدید انتخاب شد که جناب آقای ” باقرزادگان ” بودند . ایشان بنده را قبول نداشتند ، یعنی به عنوان مرد فنی تیم قبول نداشتند و حتی چندین بار به ایشان گفتم که ” اگر مرا به عنوان مربی قبول ندارید ، کنارم بگذارید و به سرعت کسی را بیاورید که بتواند با این تیم کار کند ” .

بخاطر آن همه حواشی ای که پیش آمد نشد ادامه دهیم که مهمترین مورد ، بحث قرار داد بازیکنان بود که آن ها با یکسری از بازیکنان ما قرارداد نبستند و حتی نامه ای زدند که این بازیکنان اخراج هستند و به بنده گفتند شما تشریف بیاورید تهران تا با بازیکنان قرارداد ببندیم!

بنده شبانه رفتم که سرپرست تیم به بنده گفتند ” فلان بازیکن باشد و فلان بازیکن نباشد ” . بنده در جواب ایشان گفتم ، کار به جایی رسیده که شما در کار فنی من نیز دخالت میکنید!!؟ نهایت هم احساس کردم که نمیتوانم با این کادر کار کنم و برای اینکه مانند آن سالی که در تیم ماندم ، ضربه نخورم ، رفتم ولی عاقبت شد این چیزی که الان می بینید !

***** من دو بازیکن از مدیر فنی خواستم ولی ایشان چهل بازیکن برای تست دادن می آورند ! این یعنی چه ؟

آقای داداش زاده بشیند و با خودشان صادق باشند . آن روزی که ایشان به این تیم آمدند ، گفتند من نیامده ام جای کسی را بگیرم ، من آمده ام فقط کمک کنم . متوجه هستید که مدیر فنی جایگاهی تعریف شده است ، سرمربی هم همینطور ، من وقتی به آقای داداش زاده عرض میکنم دو تا دفاع وسط و یک هافبک دفاعی برای تیمم میخواهم و  لطفا برای من این بازیکنان رو تهیه کنید ، ولی ایشان به جای آن چهل بازیکن برای تست دادن می آورند !! این یعنی چه ؟

جواب من را آقای داداش زاده بدهند ! یک هفته مانده به شروع مسابقات آقای داداش زاده ۴۰ بازیکن برای تست دادن به من میدهد درحالی که بنده بخاطر رفتن علی عرب و محسن رحیمی دو دفاع وسط و یک هافبک دفاعی از مدیر فنی تیمم درخواست کردم .

بعد از تست گیری بنده میگویم شما ، شما و شما نیایید و سرپرست وقت تیم فردا دو تا از همون بازیکنانی را که بنده خط زده بودم و نخواسته بودمشان را میارورد سر تمرین ! من به بنده خداها میگویم مگر من دیروز شما رو خط نزدم ؟ آنها میگویند آقای مدیر عامل گفتند که سر تمرین بیاییم !

بنده همانجا با آقای بحرگرد تماس گرفتم گفتم : شما به این بازیکنان گفتید بیایند ؟ ایشان در جواب بنده میگویند ، بگذارید استعلام بگیرم !! چند دقیقه بعد میگویند ، خیر این بازیکنان در لیست ما نیستند و دوباره بعد از چند دقیقه آمدند سرتمرین و یک برگه از جیبشان در میاورند و میگویند : آقای باقرزادگان و داداش زاده گفتند این بازیکنان با تیم هستند !! که همانجا فهمیدم که نمیشود با این بازیکنان کار کرد ، چون این ها دنبال چیز دیگری هستند !!

***** این آفایون درمورد فوتبال اشتباه  فکر میکنند و باید در افکارشان تجدید نظر کنند !

اینطور هم نیست که بگوییم این آقایان میخواستند به تیم ضربه بزنند ، خیر ؛ این آقایان درمورد فوتبال اشتباه فکر میکنند و باید در افکارشان تجدید نظر کنند . فوتبال جای دروغ نیست ! آمدند به به من تهمت زدند که ما فایل صوتی صدای شما را که گفتید با بازیکنان چقدر قرارداد ببندیم را داریم اما چند نکته ،‌شمایی که با بازیکنان قرارداد بستید چیشد؟ شمایی که گفتید ما برای تیم لباس آدیداس میخریم و میخواهیم بازیکنان را به اردوی ترکیه و رئال مادرید و جزیره فلان ببریم کجایید ؟

***** قاسم اکبری و بازیکنان بزرگ ساروی بدون هیچ ادعایی آمده بودند ! چه میشود که همه چیز یک هو بهم میریزد ؟

ما آن زمان برای ۴۰۰ میلیون تیم را بستیم و به بازیکنان هم گفته بودیم ، ما دنبال بازیکنانی هستیم که دلش به حال فوتبال ساری بسوزد و شما میبینید که قاسم اکبری بدون هیچ ادعایی آمده بود و تمامی بازیکنانی که آمدند بدون ادعا بودند و ایستادند و درحالی که از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتند .

چه میشود که همه چیز یهو بهم میریزد ؟ وقتی شما در باغ سبز به بازیکنان نشان می دهید و میگویید این چه لباسیه ما آدیداس می دهیم ! یا این چه زمینی است ما شما رو به اردوی فلان جا میبریم و یا این چه قراردادی است ! سقف قرار داد فلان قدر است ! معلومه که بازیکن توقعش بالا  میرود !!

من همینجا با بازیکن ” دو ملیون  ”  قرار داد بستم  ، شب به بازیکن زنگ میزنم و میگویم چرا نرفتی قرارداد ببندی ؟ در جواب من میگوید : “آقا رضا یک بازیکن از جویبار به من زنگ زده گفته سرپرست تیم شما با من قرار داد ۳۰ میلیونی می خواهد بندد ،‌ چرا من این پول را نگیرم ؟ و من با این شرایط نمیام ” ، بعد هم که ۱۴ تا از بازیکنان من را از لیست خط میزنند و من هم با این شرایط باید میرفتم ! که بدون هیچ گلایه ای هم رفتم .

***** به من گفتند مدیر عامل اعلام کرده که به من زنگ نزنید و بگید رفته خارج !!

بعد ها گفتند ” رضا تقوی ” تیم را ترک کرده است ! ولی نمی گویند که بعد از رفتن من مدیر عامل تیم ، یک زنگ به من نزد !  به من گفتند مدیر عامل گفته به من زنگ نزنید و بگویید مدیر عامل رفته خارج !بعد سرپرست تیم میگوید ، حالا من شب با شما صحبت میکنم ! بنده با سرپرست چه حرفی دارم ؟ سرپرست باید زیر نظر من کار کند ، ولی ایشان تصمیم گیر بودند به نوعی همه کاره تیم بودند و من با این شرایط همانطور که گفتم از دوران فوتبالیم هم همینطور بودم و احساس میکردم بنده را نمیخواهند یا نمیتوانم کار کنم ، میرفتم .

در مربی گری هم همینطور هستم ؛ مربی گری شغل من نیست ، مربی گری عشق بندست ! من الان دارم با بچه های کوچک کار میکنم و هر وقت احساس کنم فوتبال ساری بنده را میخواهد ، میایم و کمک میکنم و اگر هم نیاز نداشته باشد اصلا کاری ندارم و ادعای مربیگری هم نمیکنم !

***** من تا زمانی که در این تیم ” مدیر فنی هستم ” آقای شبیر لطفی سرمربی تیم خواهد ماند 

من همیشه گفتم ” مجید حسین زادگان  ”  یکی از دوستان صمیمی ام است و هر وقت که بخواهد و  یا هر کجا که بخواهد من برایش کار میکنم . ایشان شرایط بد تیم را که دید به بنده گفت تشریف بیار و شرایط تیم را بررسی کنید و ببینید چه کمکی از شما بر می آید . من وارد شدم و به سرمربی هم گفتم ، فک نکن من میخوام جای تو را بگیرم ! من تا در این تیم هستم آقای لطفی سرمربی تیم خواهد ماند و هیچ کسی جایش را نمیتواند بگیرد .

این آقا باید با قدرت ادامه دهد و تیم شهر ساری را در لیگ دو حفظ کند . مدیر فنی یعنی این ، نه اینکه زیراب کسی رو بزنه و خودش سرمربی شود ! اگر ابراهیم تقی پور و رضا تقوی رفتند شما نباید سرمربی تیم بشوی و باید مربی دیگری انتخاب میکردی این قاعده مدیر فنی بودن است .

***** آقایونی که دلتان به حال فوتبال ساری میسوزد ، خواهشا دلتان نسوزد ، لطفا فوتبال ساری را ول کنید!!

شنیدم در برنامه ای تلویزیونی گفتند که این تیم را خودشان نبسته اند ! چه کسی میگوید این تیم رو من بستم ؟ قاسم اکبری کجاست؟ مصطفی عاقلی ؟ محمد مولا ؟ علی قلی زاده ؟ محسن رحیمی ؟ علی عرب کجا هستند؟‌ آقای داداش زاده ، وحید عنایتی را ذخیره و نیمکت نشین کردی  ! وحید خازنی را تازه داری بازی میدهی ! کجا هستند آن بازیکنان ؟ این ها بازیکنانی بودند که من آوردم ؟ بازیکنانی آوردی که در زمین فوتبال راه میروند!! مهدی دستاران باید هافبک آزاد بازی کند ؟ آقای داداش زاده ، شما سابقه فوتبالیت بیشتر از من ، اما دلیل نمیشود دانش مربیگری شما هم بیشتر از من باشد !! آقایونی که دلتان به حال فوتبال ساری میسوزه ، خواهشا دلتان نسوزه و فوتبال ساری را ول کنید و بروید !!

 

***** شرایط تیم اصلا خوب نیست ! تیم به هیچ وجه روحیه مناسب ندارد !

همه باید به این تیم کمک کنند ،‌شرایط تیم اصلا خوب نیست ، تیم به هیچ وجه روحیه مناسب ندارد . من از شهردار از شورای شهر و … میخوام که کمک کنند ، این تیم اول شهرمان است .

ما اینجا بحث سیاسی و … نداریم ، این تیم هم سقوط کند دیگر تمام است و شما باید بری و دست و پا بزنی و سهمیه بخری ! چون دیگر نمیشود کاری کرد . این تیم نه مال پدری بندست و نه چیزی دیگر ، از من که یک شهروند ساروی هستم خواسته شده به این تیم کمک کنم که وظیفه من هست و انجام وظیفه میکنم !

 

***** باید چهار پنج بازیکن خوب به تیم تزریق شود و سریعا باید مشکلات مالی حل شود !

به آقای شبیر لطفی هم گفتم که کارشان خیلی سخت است ، باید چهار پنج بازیکن به ایشان تزریق شود و سریعا باید مشکلات مالی تیم حل شود تا بازیکنان استرس مالی نداشته باشند و مهمترین موضوع اینه که این تیم باید هر چه زودتر به اردو برود ، چون در تیم رفاقتی دیده نمیشود ، چون آقایون رفاقت ها را بهم زدند .

شما مورینیو را ببینید، بخاطر اینکه رابطش با تیمش بهم خورده و رفاقتی ندارد  ، نتیجه نمیگیرد ولی گوآردیولا موفق و پیروز است .

دوستی حرف اول را در یک تیم میزند . من حتی آقای باقرزادگان را مقصر نمیدانم ، چون ایشان که بالای سر تیم نبودند و فقط بر حسب حرفها قضاوت میکردند . من مطمئن هستم که تیم این پتانسیل این را داشت که اگر این مسائل نبود راحت از گروه خودش صعود میکردیم !

***** کجای دنیا اینجوری است که تمام لیست بازیکنان را در ابتدای فصل پر میکنند !!؟

من با آقای دامادی صحبت کرده ام و گفتند جای چهار پنج بازیکن را خالی بذار ولی الان میبینم جایی نداریم !! شما این بازیکنان را از کجا آوردید ؟ شما که تیم را تا ته تهش میبندید ، بگویید کجای دنیا اینجوری تیم میبندند؟ همه جا دو یا سه جای خالی باقی میگذراند که نقاط ضعف شان را در نیم فصل برطرف کنند اما شما هرکی از راه رسید قرارداد بستید و گفتید بفرما !!؟ من هر لیستی که به شما دادم ، شما گفتید ما این بازیکنان را نمیخواهیم و با بازیکنای مد نظر خودتان قرار داد بستید ، پس چرا در همه رسانه ها میگویید تیم را خودم نبسته ام ؟

***** آقایی که این حرف ها را میزنند و شما را ” دلال ” خطاب میکنند ، خودشان اینکاره هستند !

سایت شما که واقعا برای کل مردم ورزش دوست مازندران قابل احترام است و تمامی مربیان و مردم از شخصیت شما و تمامی اعضای آن با خبر هستند و نیازی به تعریف نیست . شما همیشه حامی تمامی تیم های مازندرانی و مخصوصا صنعت بوده اید. سایت شما که هیچ ، سایت های بزرگتر و مشهور تر در سطح کشور هم نمیتوانند رضا تقوی را بخرند ! آقایی که این حرف را میزند خودشان اینکاره هستند . ایشان ( سرپرست سابق ) در بسیاری از جاها و شبکه های مجازی در خصوص ” شیطنت ” بنده و حتی شما رسانه ها مسائلی را عنوان کرده که مطمئن باشید ، اگر خدایی وجود دارد جواب ایشان را خواهد داد !! اگر من دلال هستم ، پس اين دوستان و برادر آقاي دامادي هم كه بنده را به تيم برگرداندند و بين بازيكنان معارفه كرده است هم دلال هستند ديگر !!؟

***** برعلیه من هم حرف هایی در صدا سیما زده شد و بنده مجبور شدم از خودم دفاع کنم !نمیخواستم که با ایشان دهن به دهن شوم !

من از وقتی که از صنعت رفتم نه با تیم در ارتباط بودم و نه بازی های آنها را تماشا می کردم و نه حتی با تماشاگران دم خور میشدم . ایشان ( سرپرست سابق ) چون در صدا و سیما بر علیه من حرف هایی می زدند من مجبور بودم پاسخ بدهم وگرنه نمیخواستم که با ایشان دهن به دهن بشوم .

وقتی ایشان عنوان کردند که من به بازیکنان گفته ام سر تمرین نیایید، باید پاسخ گوی این حرف های ایشان می بودم .آقایی که میگویی رضا تقوی به تماشاگران خط میداد ، آن زمان ( سالهای قبل در لیگ یک ) همان تماشاگران فهیم ساروی ،حتی بنده را هم قبول نداشت و برعلیه من شعار میداد که من از صنعت بروم !

 

 

 

***** رفتند بازیکنی آوردند که سه بار رباط صلیبی پاره کرده بود / تماشاچی حق دارد اعتراض کند !

تماشاچی نتیجه میخواهد ، شما هم اگه نتیجه میگرفتی و تیم را خوب می بستید تماشاچی شما را نیز تشویق میکرد . تماشاچی حق دارد ! وقتی مسئول شدید پاسخ گو باشید  !

شما رفتید بازیکنی را آوردید که سه بار رباط صلیبی پاره کرده است ! تو نمیتوانستی محمد مولا را در تیم نگهداری ؟ یا قاسم اکبری و مصطفی عاقلی را در تیم نگهداری ؟ میتونسی ولی میخواستی افراد مد نظر خودت را در تیم اضافه کنی ! و من هم آدمی نیستم که در این شرایط کار کنم .

***** من میخواهم بگوبم ایشان کارش را اصلا بلد نبود/ ایشان درون چاهی که خودش برای خودش ساخته بود دست و پا میزند !!

حالا ایشان میخواهند بنده را به هر بازیکنی وصل کند ، وصل کند . بنده بخاطر شخصیت ابراهیم تقی پور با ایشان کار کردم به ایشان عزت و احترام گذاشتم ، ولی سرپرست رفته به مربی تیم من میگوید ” رضا تقوی گفته با شما قرار داد نبندیم ”  مربی دروازه بانان من (اکبر محمدی) برای مدت دوماه نبود و من از ایشان ( آقای نوروزی) خواستم کنار من باشند ، ولی نگذاشتند و حتی بعد ها مصاحبه ای کذب از زبان ایشان ( آقای نوروزی) منتشر کردند که میگفت ” من دستم را روی قرآن میگذارم که رضا تقوی گفته بازیکنان سر تمرین نیایند ” 

خوب مثلا با اینکارت میخواهی بنده را تخریب کنی ؟ من که با این چیز ها خراب نخواهم شد اما شما درون چاهی که خودت ساخته ای دست و پا میزنی !

انسان اگر سالم کار کند جوابش را میگیرد ، من خدایی نکرده نمیخوام بگویم که ایشان آدم ناسالمی هستند ، خیر ؛ من میخواهم بگویم ایشان کارش را بلد نبوده است .

***** شما تا حالا دیدید محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس لخت شود و تیم پرسپولیس را تمرین بدهد !!؟

ایشان به جای سرپرست باشگاه صنعت ، باید مدیر عامل پرسپولیس و استفلال تهران میشد!! یعنی تیم صنعت برایش کوچیک بود !! من که بعد از رفتنم ، تمرین صنعت را ندیده ام ، ولی شنیده ام ایشان لخت میشد و وسط  تمرین تیم میرفت و تیم را تمرين میداد !! شما تا حالا دیده اید محمود خوردبین سر تمرین پرسپولیس ، لخت شود و تیم را تمرین بدهد ؟ یا ماتیاس سامر ؟ پس تو بگو من دنبال چیز دیگه بودم !!

***** هیچ تضمینی نمیدهم که این تیم بماند / با این شرط به این تیم آمده ایم که این آقایون دیگر اینجا نباشند !

ما با این شرط به این تیم آمده ایم که این آقایون دیگر اینجا نباشند . الان من هم که اینجا آمده ام هیچ تضمینی نمیدهم که این تیم در لیگ دو باقی بماند ، مسائل فنی به من مربوط نیست من فقط و فقط آمده ام که بتوانیم کمک کنیم این تیم جمع و جور شود .

مسائل فنی فقط به سرمربی مربوطه ،‌ایشان بگوید اردو ، من باید فراهم کنم ، ایشان بگوید بازیکن ، من باید فراهم کنم یا ایشان هروقت نظر فنی خواست من به ایشان کمک میکنم . از من نظر فنی نخواست ، نظری نمیدهم .

از مسائل فنی من فقط مسائل و مشکلات را می بینم ، می نویسم و به مدیر باشگاه گزارش میدهم ، که مثلا اینجا تیم مشکل دارد و با مربی مشکلات رو برطرف میکنیم .

***** مربی روی نیمکت است ولی همیشه نگاهشان به جایگاه است تا دو نفر به آنها بگویند چیکار کنند !!

سرمربی را روی نیمکت میگذارند ولی همش چشمشان بالا داخل Vip را نگاه میکند که دو نفر به آنها بگویند چیکار کنند !! آخه چرا ؟ تیم صنعت این بار میخواد بره کاشمر به من گفتند برو من نرفتم ،‌چون یک بار رفتم سر تمرین تیم دیدم سرمربی من استرس دارد، برای همین بهش گفتم خودت تنهایی برو ۱۰ تا گل هم خوردی عیب نداره .قانون کار این است که اگر ما کسی را میاوریم ازش حمایت کنیم .

***** دامادی گفت هر لباسی خواستند در اختبارشان بگذارید ، مگر من این وسط چیزی گرفتم !!؟

یک مسئله دیگری بود که ایشان بنده را زیر سوال برده که “رضا تقوی ” رفته انقدر لباس خریده ، من نه لباس پوشم و نه خریدار لباس !! آقای دامادی گفتند: آقای تقوی هر لباسی خواستند در اختیارشان بگذارید . ما هم گفتیم این نوع لباس ها را میخواهیم ، حالا این لباس ها گران بوده به من ربطی ندارد ، مگه من این وسط چیزی گرفتم ؟

در جایی نیز گفتند ، رضا تقوی ۱۰ میلیون پول گرفته است ؛ اداره کل تربیت بدنی ۴میلیون ۷۰۰ هزار تومن به حساب من ریخته بود که یک بخشی از آن را دادم به یکی از بازیکنان که مادرش مریض بود ، بقیه اش را هم دادم به دو بازیکن دیگر تیم و پول غذا و آب که فاکتور هایش هم موجود است .

درضمن در این سه ماه یعنی تیم نباید ۵ میلیون هزینه میکرد ؟ این را هم بگویم ، وقتی دیدم که نمیتوانم با این آقایون کار کنم ، به آنها گفتم که من پول میخواهم ،‌گفتند چقدر ؟ گفتم ۵ میلیون و ایشون هم ۴میلیون ۵۰۰ ریختند به حساب بنده ، آیا قرار داد من در اين مدتي كه كار كردم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن بود ؟

***** بعضی مربیان به جای اینکه دانش مربیگری خودشان را بالا ببرند فقط بلدن ” زیراب زنی ” کنند

ما مربیان باید اصول حرفه ای را یاد بگیریم اما فقط یاد گرفته ایم زیراب بزنیم و جای یکی دیگه را بگیریم ! آقای مربی ، عوض این کار برو و دانش مربی گری خودت را  بالا ببر بعد بیا کار یاد بگیر و کار کن !

بنده نمیخوام جسارتی کنم چون ایشان پیشکسوت فوتباله و بازیکن خوبی در دوران بازیگری اش بوده است ، ولی ایشان باید این مسائل را یاد بگیرد و بصورتی عمل نکند که هم خودش خراب شود و هم سابقه اش زیر سوال برود .

شما یعنی در طول این هشت بازی نتوانستی حاشیه ها را از تیم خودت جمع کنی ؟ یعنی چی یکی خط میداد ؟ من میومدم به بازیکن میگفتم بازی نکن ،‌تمرین نکن ؟ مگه میشه یه همچین چیزی ؟‌ اگه بازیکن از من حرف شنوی داشت ، آقای داداش زاده این حرف خودتونه که میگفتید ” دیدی بازیکنانت باهات قرار داد نبستند ؟ همه دروغ گو هستند و به بازیکن جماعت اعتماد نکن !؟ ” ، چجوری بازیکنی که با من مشکل دارد و قرارداد نمی بنده میاد به حرف من گوش میکنه ؟ من وقتی از یک تیم  بیرون بروم ، امکان ندارد که باز با آن تیم در ارتباط باشم .

***** این تیم اگر سقوط کند ، آبروی فوتبال مرکز استان خواهد رفت 

من همه حرف هایم را زدم ، الان وضعیت واقعا بحرانی است. تمامی مسولان شهر ساری باید در قبال این تیم احساس مسولیت کنند . این تیم اگر سقوط کند ، آبروی این شهر میرود .ما از لیگ یک رفتیم لیگ دو ببنید چه به روزمان آمد ، از لیگ دو بریم لیگ سه دیگر تمام است.

من عاجزانه از همه میخواهم مسائل سیاسی را بگذاریم کنار و بیاییم کمک کنیم تا مسائل و مشکلات مالی تیم حل شود تا بتونیم چهار – پنج بازیکن خوب جذب کنیم و از این تیم حمایت کنیم .همینطور از تماشاگران میخواهیم در استادیوم حضور پیدا کنند و از تیم حمایت کنند و با این تیم قهر نکنند ، تماشاچی حتی اگر بنده را نخواهد هم من نمیام . هرکس که فکر میکند میتواند به این تیم کمک کند بیاید تا این تیم بماند و موفق شود .