با میزبانی شایسته مازندرانی‌ها

سنگ آهن بافق قهرمان تور ملی ساحلی چالوس شد

تیم سنگ آهن بافق (بهمن سالمی-علیرضا آقاجانی) به مقام قهرمانی تور ملی والیبال ساحلی نوشهر دست یافت تا بهمن سالمی ملی پوش سابق تیم ملی دوباره به سکوی قهرمانی برگردد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛تور ملی والیبال ساحلی چالوس استان مازندران که از روز چهارشنبه ۱۸ مهر با حضور ۳۱ تیم آغاز شده بود، عصر امروز (جمعه ۲۰ مهر) و بعد از برگزاری ۶۱ مسابقه با قهرمانی سنگ آهن بافق به پایان رسید.

 

تیم‌های سنگ آهن بافق (بهمن سالمی-علیرضا آقاجانی) و موج سواران نوشهر (عباس پورعسگری-حامد میرزاعلی) در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که سالمی و آقاجانی با شکست حریف عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

پورعسگری و میرزاعلی در این مسابقه در دو ست پیاپی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۷ مغلوب شدند تا به مقام نایب قهرمانی اکتفا کنند.

 

در دیدار رده‌بندی نیز تیم بتن آماده لیان (مهیار غیاثی-امیرعلی قلعه نویی) با شکست دو بر یک شهرداری چالوس (مجتبی آرو-مرتضی کردیان) به مقام سومی و مدال برنز تور ملی والیبال ساحلی چالوس دست یافت.

 

شهرداری چالوس در ست نخست ۲۱ بر ۱۵ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۹ مغلوب حریف شد و به رتبه چهارم مسابقات اکتفا کرد.

نادر انصاری به عنوان سرپرست فنی، امیرحسین صادقی (سرپرست داوران)، محمدامین شرکت اول (مسئول VIS)، پویان اکبری (مسئول اجرایی)، روزبه یونسی (مسئول زمین) و مهدی توکلی به عنوان سرپرست کل مسابقات کادر اجرایی این مسابقات بودند.

 

همچنین حمیدرضا طوسی، آرش قربانی، گل محمد کر، مرتضی بشر دوست، محمد جمشیدی، حمید احمدیان، آرش جعفرپور و بهمن میرزایی داوران قضاوت کننده در تور والیبال ساحلی چالوس بودند.

 

این رقابت‌ها که دارای رنکینگ فدراسیون بود،۸۰۰ میلیون ریال پاداش نیز برای هشت تیم برتر داشت.

 

رتبه‌بندی چهار تیم برتر تور ملی والیبال ساحلی چالوس به قرار زیر است:

سنگ آهن بافق (بهمن سالمی-علیرضا آقاجانی)

موج سواران نوشهر (عباس پورعسگری-حامد میرزاعلی)

بتن آماده لیان (مهیار غیاثی-امیرعلی قلعه نویی)

شهرداری چالوس (مجتبی آرو-مرتضی کردیان)