تداوم صدرنشینی کاله جوان مازندران در لیگ دسته یک والیبال کشور با برتری برابر ترکمن صحرای آق قلا

تیم والیبال کاله جوان مازندران در هفته سوم  لیگ دسته یک والیبال  باشگاههای کشور در دیدار با ترکمن صحرای آق قلا  با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید تا همچنان صدرنشینی خود در گروه چهارم مسابقات  را حفظ کند. به گزارش مازند اسپرت؛ سومین دیدار دور رفت  هفته سوم  مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای دسته […]

7تیم والیبال کاله جوان مازندران در هفته سوم  لیگ دسته یک والیبال  باشگاههای کشور در دیدار با ترکمن صحرای آق قلا  با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید تا همچنان صدرنشینی خود در گروه چهارم مسابقات  را حفظ کند.

به گزارش مازند اسپرت؛ سومین دیدار دور رفت  هفته سوم  مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای دسته یک مردان کشور یادواره ۲۰۰ شهید ولیبالیست  شامگاه  یک‌شنبه ۸ آذر  در هشت شهر به کار خود پایان داد.

والیبالست های  کاله جوان مازندران  در این رقابت‌ها در دیدار خانگی میزبان والیبالیست‌های ترکمن صحرای آق  قلا  بودند. این دیدار در حالی با حضور حدود ۲۰۰ هوادار والیبال‌دوست  محمودآبادی و با حضور رضومی معاو ن مدیر کل ورزش و جوانان مازندران،اسماعیل  پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد و دیگر مسئولین شهرستانی  در سالن ورزشی سرپوشیده ۲ هزار نفری پهلوان حسین توکلی شهرستان محمودآباد دنبال شدکه  امر قضاوت به   مجتبی بیداریان  و غلامرضا علیزاده از استان گیلان  سپرده شد.

شاگردان جوان و جویای نام احمد فتاح  در کاله جوان توانستند با نمایش توانمندی‌های خود با نتیجه سه بر صفر در سه ست متوالی به  پیروزی برسند تا با کسب هر سه امتیاز مسابقه، صدرنشینی خود در گروه چهارم  را استحکام بخشند.

ست نخست این دیدار تا اواسط آن نزدیک و پایاپای پیش می‌رفت ولی به یک‌باره بازیکنان کاله جوان بعد از امتیاز ۱۵ گوی سبقت را از حریف ربودند تا در نهایت با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ در نخستین ست  پیروز باشند.

در ست دوم کار تعقیب هر دو تیم از ابتدا آغاز شد و تا پایان ادامه داشت تا تجربه و آمادگی بدنی بازیکنان کاله جوان بر حریف گنبدی  و شاگردان ابراهیم سن سبیلی  فایق آمده و بازهم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ والیبالیست‌های مازندرانی با شادی آغازگر ست سوم باشند.

 شاگردان احمد فتاح  که با تمرینات منسجم، منظم و هماهنگ از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند در ست سوم هم با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ کار را به سود خود تمام کردند تا در پایان با نتیجه سه بر صفر، به سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کنند.

کاله جوان که در هفته دوم تیم سفیر گیلان را در رشت شکست داده بود، وضعیت خود را با این سه امتیاز خانگی تثبیت کرد.

تیم کاله جوان در هفته چهارم  لیگ دسته یک والیبال  مردان کشور باید در دیدار چهارم دور رفت  این دوره از رقابت‌ها شنبه شنبه ۱۷ آذر در دیداری خارج از خانه به مصاف سازمان  عمران شهرداری ساری برود.