به دلیل فحاشی تماشاگران به داور؛ نساجی مازندران جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نساجی مازندران را به دلیل آنچه که فحاشی تماشاگران به داور در دیدار خانگی این تیم با ماشین سازی تبریز اعلام شد ، جریمه کرد. به گزارش مازنداسپرت :کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نساجی مازندران را به دلیل آنچه که فحاشی تماشاگران به داور در دیدار خانگی این تیم با ماشین سازی […]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نساجی مازندران را به دلیل آنچه که فحاشی تماشاگران به داور در دیدار خانگی این تیم با ماشین سازی تبریز اعلام شد ، جریمه کرد.

به گزارش مازنداسپرت :کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نساجی مازندران را به دلیل آنچه که فحاشی تماشاگران به داور در دیدار خانگی این تیم با ماشین سازی تبریز اعلام شد ، ۳۰ میلیون ریال به صورت جریمه کرد.

 حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر جریمه ۳۰ میلیون ریالی به دلیل تخلف تماشاگران، فحاشی به داور و بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های ایران جام آزادگان به دفتر باشگاه نساجی در قائمشهر مازندران ارسال شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نامه ای به تماشاگران نساجی مازندران نوشت : هواداران فهیم و فوتبال فهم تیم نساجی مازندران ، همانگونه که مستحضرید این قبیل رفتارها به ضرر تیم و باشگاه نساجی خواهد بود و فقط جریمه مالی و انضباطی را در بر خواهد داشت که امیدواریم از این پس شاهد این موارد در ورزشگاه و بازی های خانگی نباشیم و فقط تیم خود را مورد حمایت قرار دهید.
تیم نساجی مازندران در این دیدار که در قائمشهر برگزار شد با وجود برتری نسبت به تیم حریف نتیجه ای بهتر از تساوی نگرفت.
تیم نساجی مازندران در ۱۶ بازی گذشته با کسب ۱۸ امتیاز در رده یازدهم جدول ۲۰ تیمی رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های ایران جام آزادگان قرار دارد.