خبر خوش برای جودوی استان /آغاز گر و تاریخ ساز رشته جودو کنار تاتامی

سید محمد موسوی دوباره مبارزه کند. این خبر خوشی است برای اهالی ورزش و بخصوص جودویی ها که آغاز گر و تاریخ ساز این رشته را آماده و مصمم کنار تاتامی ببینند. به گزارش مازند اسپرت ؛ سید محمد موسوی چند سال پیش با مدال برنز مسابقات آسیایی نوجوانان خود تبدیل شد به یک پدیده […]

eeewسید محمد موسوی دوباره مبارزه کند. این خبر خوشی است برای اهالی ورزش و بخصوص جودویی ها که آغاز گر و تاریخ ساز این رشته را آماده و مصمم کنار تاتامی ببینند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ سید محمد موسوی چند سال پیش با مدال برنز مسابقات آسیایی نوجوانان خود تبدیل شد به یک پدیده و چهره شاخص برای جودو و خیلی زود هم کارآیی اش را در جوانان و بزرگسالان هم نشان داد.

او در شرایط ایده آل فنی بود که دچار یک مصدومیت بد شد و ماهها فرصت شرکت در مسابقات را از دست داد.

حالا شنیده شد که موسوی برگشته و می خواهد هر چه زودتر سال از دست رفته را جبران کند. او که می تواند جودوی استان را به داشتن یک مهره ثابت در تیم ملی مطمئن کند، زمانی را هم به آموزش علاقه مندان با جودو اختصاص داده و در مسابقات نوجوانان لیگ کشور در کنار محمد حسین شیخ الاسلامی سومی را برای چالوس به ارمغان آورد.

موسوی که می داند حضورش چقدر برای جودو موثر خواهد بود می گوید: من بر میگردم و با  کمک خدا و حمایت مسئولان دوباره عضو تیم ملی می شوم. سختی های زیادی را متحمل شده ام اما به خاطر آنهایی که وجودم برایشان مهم است با قدرت باز می گردم.

این ستاره خوش اخلاق از اینکه گفته شود شهر دیگری به جای چالوس در جودوی مازندران می درخشد ناراحت می شود: می گویند چالوس نفسای آخرش را می کشد اما من نمیزارم چالوس تمام شود. خوشبختانه زندی ریاست و دانشفر دبیر جودوی چالوس پای کار هستند و زحمات زیادی را می کشند. اطمینان داشته باشید که ما نمی گذاریم هیچوقت برتری جودوی چالوس در مازندران از بین برود. هنوز نفس چالوس تازه است.

موسوی از صاحبان سرمایه و مشاغل هم انتظار دارد: جودو ورزش اول چالوس است و همیشه در مسابقات کشوری کسب افتخار کرده است. اگر به شکل واقعی به جودو پرداخته شود و حمایت ها از آن مضاعف باشد قول می دهم تا سال ها بدرخشد. امیدوارم مسولان کمک کنند و اسپانسرها هم بیایند تا چالوس با استحقاق خود برسد.