رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس‌: چالوس میزبان ‌مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس از میزبانی این شهرستان برای برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ سلیمان رضوی امروز در گفت‌و گویی گفت: مرحله نخست مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور از امروز در سالن ورزشی ۴ هزار نفره چالوس آغاز شد. وی با اشاره به اینکه […]

22528774444566رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس از میزبانی این شهرستان برای برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ سلیمان رضوی امروز در گفت‌و گویی گفت: مرحله نخست مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور از امروز در سالن ورزشی ۴ هزار نفره چالوس آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این دور از مسابقات ۶ تیم از سراسر کشور حضور دارند، اظهار کرد: تیم‌های شهرداری تبریز، اردبیل، آمل، کرج، قزوین و شهرستان چالوس در مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته قهرمانی کشور به مصاف هم می‌روند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چالوس با بیان اینکه این‌ دوره از مسابقات به مدت سه‌ روز در شهرستان چالوس اجرا می‌شود، افزود: روز جمعه از این ۶ تیم حاضر دو تیم به‌عنوان تیم‌های برتر به مرحله بعدی راه می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۸ تیم والیبال نشسته کشور در سه گروه ۶ تایی به رقابت می‌پردازند، گفت: از مجموع ۹ تیم راه‌یافته به مراحل بعدی در نهایت چهار تیم به لیگ برتر دست می‌یابند.