با جدایی مهدی پرهام؛ تمرینات نساجی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد؛ حضور هواداران نساجی فردا در استانداری

وضعیت باشگاه نساجی مازندران در آستانه شروع مسابقات لیگ دسته اول به حالت قرمز درآمد. به گزارش مازند اسپرت: پس از آنکه مدیران ورزش مازندران بازهم نتوانستند به تعهدات خود در زمان تعیین شده مبنی بر واگذاری زمین ماه فروجک به مالک باشگاه نساجی عمل کنند باردیگر مهدی پرهام از نساجی خداحافظی کرد تا تمرینات […]

وضعیت باشگاه نساجی مازندران در آستانه شروع مسابقات لیگ دسته اول به حالت قرمز درآمد.

به گزارش مازند اسپرت: پس از آنکه مدیران ورزش مازندران بازهم نتوانستند به تعهدات خود در زمان تعیین شده مبنی بر واگذاری زمین ماه فروجک به مالک باشگاه نساجی عمل کنند باردیگر مهدی پرهام از نساجی خداحافظی کرد تا تمرینات نساجی از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

 درحالی که صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی با خوشبینی به وعده مسئولان ؛ تمرینات نساجی را آغاز و “پائولو آلوز” پرتغالی را بر صندلی هدایت نساجی در فصل جدید نشاند اما این مربی نیز امروز با ناراحتی تمرینات نساجی را ترک کرد تا غم زیادی هواداران تنها نماینده فوتبال مازندران در کشور را فراگیرد.

 بدین ترتیب عده ای از هواداران نساجی قصد دارند صبح فردا سه شنبه راس ساعت ۸ با حضور در درب ورزشگاه شهیدوطنی قائم شهر بصورت گروهی به ساری بروند تا در ملاقات عمومی استانداری مازندران خواسته های خود را مطرح کنند. گفته می شود صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی نیز درصورت حل نشدن موضوع واگذاری زمین هفته آینده از سمت خود استعفا می دهد.

 باید دید باتوجه به نامه نگاری اعضای شورای اسلامی شهر ساری مبنی بر واگذار نشدن زمین ماه فروجک به مالک باشگاه نساجی و وعده سیدهادی حسینی نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به مردم مبنی بر واگذاری زمین به مهدی پرهام تا پایان تیرماه ؛ کدام یک از قدرت ها می توانند حرف خود را به کرسی بنشانند؟ براستی خواسته های صدها هزار هوادار فوتبال مازندران چه اهمیتی برای مسئولین سیاسی و ورزشی قائم شهر و استان مازندران دارد؟

 

منبع: نساجی اسپرت