باخت پشت باخت ! داروی دکتر همچنان بی اثر /شهروند در بندر مغلوب آذرخش + سایر نتایج

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با شکست شهروند ساری همراه بود . به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نماینده استان مازندران در بندر عباس میهمان آذرخش بود . تیم فوتسال شهروند ساری که […]

raahhhhهفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز با شکست شهروند ساری همراه بود .

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نماینده استان مازندران در بندر عباس میهمان آذرخش بود .

تیم فوتسال شهروند ساری که با تغییر سرمربی هم در این دو هفته موفق به کسب امتیاز نشد ، این هفته در بندر عباس با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب میزبان خود شد تا همچنان در حسرت امتیاز بماند .

در این دیدار تک گل شهروند توسط ” ره انجام ” به ثمر رسیده شد .

از حواشی این دیدار ، میتوان به بازی ندادن ” نعمتی ” به ” محمد رضا کرد”  اشاره کرد . در این دیدار ” محمد رضا کرد ” بازی را از روی نیمکت ذخیره ها دنبال میکرد و در بازی حضور پیدا نکرد که این تصمیم ” نعمتی ” در نوع خود عجیب بود .

با این شکست اوضاع تیم شهروند ساری بدتر از قبل شد و باید دید ” نعمتی ” که جایگزین ” سید مهدی ابطحی ” شد میتواند در ادامه راه تیم شهروند را از خطر سقوط نجات دهد یا خیر ؟

*نتایج کامل مسابقات برگزار شده امروز به شرح زیر است:

مقاومت البرز۲ -مس ۲

حفاری اهواز۱-شهید منصوری۱

آذرخش بندرعباس۳-شهروندساری۱

دبیری تبریز۳-یاسین‌پیشرو قم۳

فرش‌آرای مشهد-میثاق تهران (در حال برگزاری)