آبی های پاتخت بازهم به سخره قرمز خوردند!

دوئل نساجی و استقلالی‌ برای طلسم شکنی قرمزهای مازنی

تکلیف تیم قهرمان لیگ برتر و تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ یک، تاحدودی در دیدار این هفته نساجی استقلال مشخص خواهد شد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛تیم فوتبال نساجی که با توجه به نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر لیگ‌ برتر فوتبال کسب کرده توانسته خود را از قعر جدول نجات دهد، روز جمعه در دیداری حساس رو در روی استقلال تهران قرار خواهد گرفت. این بازی تحت تاثیر شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش قطعا با جوی خاص و ویژه برگزار خواهد شد و هواداران دو تیم یاد و خاطره سید مظلومان را زنده خواهند داشت.

نساجی که هفته گذشته استقلال خوزستان را در اهواز گلباران کرد و هفته قبل تر نیز نمایش دلپذیری برابر پرسپولیس داشت، این هفته میزبان استقلالی است که برای قهرمانی و ادامه روند صدرنشینی به برد در این دیدار نیاز دارد.از طرفی هم رقبای استقلال، نساجی را تنها شانس برای متوقف کردن استقلال میدانند. بازیکنان نساجی که هم‌قسم شدن تا از این دیدار مهم امتیاز بگیرند تا خیال خودشان را از بقا در لیگ راحت کنند.

نساجی – استقلال به یاد ناصر حجازی

 نساجی و استقلال فارغ از تمام هیاهو و حساسیتی که دارد، خاطره یکی از اسطوره‌های فقید آبی‌پوش و سرمربی محبوب نساجی‌چی‌ها را برای ما زنده می‌کند. ناصر حجازی چهره فراموش نشدنی استقلال در اواسط دهه ۸۰ شمسی برای مقطعی سرمربی نساجی نیز بود.حالا استقلال در حالی راهی قائمشهر می‌شود که یادگار ناصر، آتیلا هم در تیم آبی‌پوشان به سوی مازندران پرواز می‌کند و قطعاً هواداران هر دو تیم پیش از شروع مسابقه خاطره حجازی را زنده نگه می‌دارند. نکته اینجاست که بازی استقلال و نساجی در قائمشهر در روزهای سالگرد فوت ناصرخان برگزار می‌شود.ناصر حجازی دوم خرداد سال ۱۳۹۰ در تهران چشم از جهان فرو بست و مراسم تشییع او چهارم خرداد داخل ورزشگاه آزادی برگزار شد.

خبر خوش برای استقلالی‌ها پیش از بازی با نساجی

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی فولاد را شکست داد تا در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی‌ها در صدرجدول رده‌بندی قرار بگیرند.مسئولان استقلال پاداش این بازی را به حساب بازیکنان واریز کردند و قرار است تا پایان لیگ در صورت کسب برد در هر بازی همین مقدار پاداش (۸۰ میلیون تومان) به بازیکنان پرداخت شود.

مدافع استقلال بازی با نساجی را از دست داد

محمدحسین مرادمند هفته گذشته از روی سکوها دیدار استقلال و فولاد را تماشا کرد اما پیش بینی می شد این بازیکن برای دیدار با نساجی مشکلی نداشته باشد اما با توجه به وضعیت کشاله این بازیکن و همچنین زمین چمن مصنوعی شهر قائمشهر، کادرفنی استقلال قید این بازیکن را برای بازی روز سه شنبه زده است.البته با بازگشت چشمی و سهرابیان استقلال مشکلی در خط دفاعی ندارد و نکونام با دست بازتری نسبت به بازی با فولاد تیمش را راهی میدان می کند.

مدافع جوان نساجی غایب بازی با استقلال

مرصاد سیفی مدافع جوان تیم فوتبال نساجی مازندران با دریافت کارت زرد مقابل استقلال خوزستان بازی حساس با استقلال را از دست داد و در این مسابقه غایب خواهد بود.سیفی در سه بازی اخیر نساجی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و یکی از راهکاری‌های ساکت الهامی برای تقویت خط دفاعی این تیم در نیمه دوم بوده است، این بازیکن جوان در بازی‌های نیم فصل نخست سه کارت زرد دریافت کرده بود و در بازی با استقلال خوزستان چهارمین کارت خود را دریافت کرد.

نساجی با پیراهن اول برابر استقلال؛ خبری از مشکی پوشیدن نیست

در حالی که در روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها خبر داده بودند که بازیکنان نساجی با پیراهن مشکی به مصاف استقلال خواهند رفت اما این موضوع صحت ندارد و آنها با پیراهن‌های اول خود که به رنگ قرمز است در زمین حضور می‌یابند.نساجی به جز بازیکنانی مانند علیرضا رضایی و آریا برزگر که فصل را از دست داده‌اند، مصدومی نخواهد داشت و ساکت الهامی و شاگردانش امیدوارند تا این بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارند. این دیدار از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌شود.

نساجی به دنبال طلسم شکنی

جالب است بدانید از زمان حضور نساجی در لیگ برتر تا کنون دو تیم ۱۱ مرتبه به مصاف هم رفتند که هیچکدام از بازی‌ها با برتری نساجی به پایان نرسیده است. ضمن آنکه در اولین مصاف لیگ برتری دو تیم نیز جواد نکونام هدایت نساجی را عهده‌دار بود.
همان دیداری که در شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار شد و در پایان نساجی با هدایت سرمربی کنونی استقلال، موفق به متوقف کردن آبی‌ها با هدایت وینفرد شفر آلمانی شد.
نتایج بازی‌های رودررو استقلال و نساجی در لیگ برتر:
۱- نساجی ۰-۰ استقلال
۲- استقلال ۱-۰ نساجی
۳ نساجی ۱-۲ استقلال
۴- استقلال ۱-۱ نساجی
۵- استقلال ۱-۰ نساجی
۶- نساجی ۱-۳ استقلال
۷- استقلال ۰-۰ نساجی
۸- نساجی ۰-۰ استقلال
۹- استقلال ۳-۱ نساجی
۱۰- نساجی ۱-۱ استقلال
۱۱- استقلال ۴-۰ نساجی
نساجی و استقلال درحالی به مصاف هم خواهند رفت که خیلی از مردم نساجی را به عبارتی شعبه دوم استقلال می‌نامند. نساجی که این سال‌ها حسابی از بازیکنان و پیشکسوتان استقلالی در کادر فنی و اجرایی خودش استفاده کرده اما سه شنبه یک بازی بسیار مهم و تعیین کننده خواهد داشت و جای هیچ تعارفی وجود ندارد.
 تمرینات نساجی این روزها در تهران با جدیت خاصی در حال پیگیری است و بازیکنان و تمامی عوامل باشگاه نساجی آماده یک دیدار جذاب در استادیوم شهید وطنی قائمشهر هستند.