انتظارات غول دوست داشتنی و با اخلاق مازندران از مسئولین /غفار نژاد :روزی ۱۰۰ هزار تومان فقط هزینه تغذیه من است!

غفار نژاد با بدنی که عضلاتی پیچیده دارد، دارای قلبی رئوف و مهربان است. این قهرمان موفق و چند مدالی در رشته ای فاتح شده که محبوبیت جهانی دارد اما حالا فقط یک حامی مالی می خواهد تا برای سال بعدی بی بهانه تمرین کند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ در اسپانیا تردیدی وجود […]

weweغفار نژاد با بدنی که عضلاتی پیچیده دارد، دارای قلبی رئوف و مهربان است. این قهرمان موفق و چند مدالی در رشته ای فاتح شده که محبوبیت جهانی دارد اما حالا فقط یک حامی مالی می خواهد تا برای سال بعدی بی بهانه تمرین کند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در اسپانیا تردیدی وجود نداشت که طلا برای اوست اما جعفر غفار نژاد کاری از دستش برنمی آمد. این ستاره بابلسری پرورش اندام که تصور می شد مثل مسابقات قهرمانی آسیا خیره کننده خواهد بود و بر سکوی اول می ایستد، می گوید: حتی به دومی فکر نمی کردم چه برسد به سومی. داوران کم لطفی کردند ضمن اینکه رنگ بدنم هم در موقع مسابقه مطلوب نشده بود که اثر گذاشت. استحقاق قهرمانی را داشتم ولی آن را می گذارم برای سال بعد. می خواهم در جهانی بعدی جبران مافات کنم و به نتیجه دلخواهم برسم.

این غول دوست داشتنی و با اخلاق در قهرمانی آسیا که امسال در ژاپن برگزار شد، یکی از بهترین چهره های ایران بود.

جعفر غفار نژاد در وزن ۹۵ کیلو گرم علاوه بر قهرمانی قاطع موفق به کسب عنوان اوورالی چهل و نهمین دوره مسابقات آسیایی پرورش اندام شد.

جعفر غفارنژاد متواد ۱۳۵۸ است و اولین بار سال ۱۳۸۵ بعنوان پدیده در مسابقات بندرعباس قهرمان کشور در وزن ۸۵ کیلو شده بود و پس از آن به دفعات قهرمان و نایب قهرمان کشور شده است. در سال ۲۰۱۳ نفر چهارم مسابقات آسیایی هم شده بود که نتیجه ای بعید برایش بود اما بالاخره به حقش رسید و صاحب نتایجی جالب توجه شد.

غفارنژاد از هزینه سنگین آماده سازی اش هم می گوید: رویهم برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان چیزی نزدیک به ۹۰ میلیون هزینه کردم. روزی ۱۰۰ هزار تومان فقط هزینه تغذیه من است. اسپانسری هم در مازندران نداریم که بتوانیم با کمک آنها وارد مسابقات شود. مدتها در رژیم بودم و فشار زیادی متحمل شدم تا بر سر وزن برسم و در شرایط مطلوب خودم بمانم اما واقعا تامین هزینه ها دشوار است.

او که در یک سال ۳ مدال مهم کسب کرده در یک باشگاه کوچک تمرین می دهد: الان باشگاه من ۲۰۰ متری است که اگر بتوانم ۳۰۰ و یا ۴۰۰ متری اش کنم، خیلی خوب می شود. تنها خواسته من همین است که امیدوارم مسئولان کمک کنند تا این مشکل را برطرف کنم.